Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 3 August 2016

Sakit lutut yang menyeksakan!

Pagi ni nak berkongsikan satu pengalaman dan cerita pasal sakit lutut atau sendi. Pengalaman ni saya nak orang lain tak nak merasai apa yang saya rasainya juga.

Sebelum ni saya tak suka minum susu apatah lagi makanan yang banyak kalsium.. tapi sejak 30an ni kerap pula sakit lutut dan sendi-sendi.

Cerita ni bermula....

Ada satu malam tu terasa sangat ngilu lutut kanan, nak tidur pun tak boleh apatah lagi nak melipat kaki ni.. seksanya yang amat, hanya Allah SWT je yang tahu... nak nangis pun tak lepas dah.. ini puncanya bila lepas bersalin anak pertama saya dalam penyusuan susu ibu lagi, tapu tak minum susu untuk tulang. Sedangkan masa u saya berkongsi kalsium dengan anak saya. Mujur la suami tolong urutkan dan terasa la sedikit kurang sakit tu.. tetapi berminggu juga nak baik.

Alhamdulillah lepas kejadian tu saya dah serik dan dapat penyelesaiannya... saya kenali produk ini awalnya untuk seketika.. tapi sedari badan ni nak pakai lama dan kesihatan itu sangat penting... saya masih dan terus amalkan sehingga sekarang..

Jangan abaikan KALSIUM untuk tubuh badan kita, andai kita dah terasa ngilu sedikit tapi tak kerap.. SEGERA lah cari ubatnya...

Mujurlah saya jumpa OSTEMATRIK dan juga COLLAGEN POWDER ni sebelum teruk melarat sakit lutut saya yang boleh membawa masalah Osteophorosis yang ramai melanda orang-orang muda seawal 30an ni tau...

Nak dapatkan produk ini untuk masalah anda? Hubungi saya segera!

Pengedar Shaklee Anda
867601
Linakhtar
0175836865

(Boleh pos seluruh Malaysia, termasuk Brunei dan Singapore)

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...