Mengalami masalah penyusuan susu ibu?

Ramai ibu-ibu muda sekarang  mengalami masalah penyusuan susu ibu ? Bagaimana penyelesaian bila hadapi masalah ini?

Saya juga pernah alami masalah itu 5tahun yang lalu masa anak pertama, sebetulnya tiada langsung pengalaman tentang keibuaan lagi apatah lagi penyusuan susu ibu.

Tapi.. berkat kesungguhan nak juga menyusukan anak hero pertama dan permata hati. Alhamdulillah.. penyelesaian saya temui lepas bertemu dengan SET PENYUSUAN SUSU IBU jenama Shaklee...

Tiada keraguan dan penyelesaian pasti membantu kita sebagai ibu untuk terus memberikan yang terbaik pada zuriat dan anak-anak kita...

Testimonial juga saya sertakan...

.
Percaya produk ini akan dapat membantu menambahbaik kesihatan serta membantu atasi masalah cik puan, segera TEXT / CALL  saya di 0175836865 untuk saya bantu anda.
.
.
Pengedar Shaklee Anda 867601
Linakhtar
0175836865

Konsultasi dan guide akan saya bantu. Dan urusan postage seluruh Malaysia, termasuk Brunei dan Singapore juga di sediakan.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...