Penting ke multivitamin pada badan kita?

Petang ni saya kongsikan pendapat seorang guru saya. Dan saya sendiri akui dan setuju apa yang dia amalkan lebih dari 17tahun bersama produk ni...

Dan mungkin kita berlainan pendapat.. tapi keperluan pada badan kita semua sama.. multivitamin ni banyak pentingnya dan khasiatnya...

Dan

Antara vitamin yang saya takkan abaikan adalah Vitalea Shaklee. Ya bertahun dengan Shaklee Vitalea penting pada saya.

Ini kerana pada saya Vitalea membekalkan ke semua vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan. Jika ada yang kata multivitamin tak penting , itu pendapat yang silap.

Jika anda amal vitamin dan tak rasa kesan, tambahkan Vitalea kerana ia membantu semua sel mendapat semua vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan.

Anda yang nak dapatkan kesan terbaik setiap apa yang di amalkan.. cuba VITALEA juga..

Jika anda belum cuba, apakata dapatkannya supaya hari mendatang kita beroleh kesihatan yang optimum!

Pengedar Sah Shaklee
867601
Linakhtar
0175836865

(Urusan postage untuk seluruh Malaysia, termasuk Brunai & Singgapore)

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...