Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 26 July 2016

Kuatkan antibodi anda dengan Nutriferon!

Sebab antibodi ni, selalu kita akan fikirkan antibiotik kan... dulu sebelum kenal PRODUK ni, anak demam je mesti dapat antibiotik.. ada masa tu saya terlupa nak habiskan, tak lama lepas tu anal mesti demam or selsema lagi...

Tapi... lepas kenal NUTRIFERON SHAKLEE ni...saya jarang dah berikan anak antibiotik.. if dapat kat klinik.. saya tanya mr.suami dulu nak bagi ke tak...if ada pilihan lain kenapa nak ambil yang lain...

Dan ya..saya masih merujuk pada doktor sebab mereka lebih tahu kan... tapi andai beri antibiotik tak habis.. tak berkesan juga kan.. tambahan anak-anak tak suka pada ubat.. mereka lebih suka  yang saya dah biasa berikan.. malah sangat mudah lagi nak bagi... kesan pun saya boleh katakan cepat dan berkesan... (tak banyak la drama ibu nak paksa makan ubat. )

Kenapa saya LEBIH SUKA NUTRIFERO ni?

Nutriferon adalah ekstrak tumbuhan iaitu : -

1. Biji labu
2. Biji Plantago
3. Bunga Japanese Honey Suckle
4. Bunga Safflower

Setiap ekstrak memainkan peranan yang penting untuk meningkatkan imun sistem kita.

Dan jika anda mahupun anak anda sering sakit saya sarankan mencuba Nutriferon Shaklee. Anda akan dapat lihat perbezaan pada taraf kesihatan anda begitu juga anak-anak anda!

Berminat nak dapatkannya untuk FIRST AID anda di rumah?

Boleh hubungi terus di talian: -
Linakhtar
0175836865

(Pengedar Shaklee Anda 867601)
*** Postage seluruh Malaysia, termasuk Brunei & Singapore

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...