Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 17 April 2016

Kesan Pengambilan PRODUK TERLARIS yang berterusan dan konsisten

Assalamualaikum... selamat pagi pembaca blogger mommylina...

Alhamdulillah hari ni kita bersiaran di awal pagi..
Nak cerita la kan.. kenapa ye kita nak sesangat putih.. cantik... ?

Especially wanita.. termasuk la saya ni.. (tapi saya tak berani nak ambil produk pemutih "segera" ni tau, yang mana kesan boleh di lihat seawal 1 ke 3 hari? Oh no..no.no)

Tapi apa yang saya perasan.. semua nak cantik dan putih.. tak cukup putih sekarang yang Allah SWT dah berikan pada kita ye... tapi tak pa.. semua atas sendiri..

JANJI JANGAN ADA KESAN SAMPINGAN di masa kita dah berusia nanti.. itu bahaya.. sebab badan kita ni nak pakai lama...

Pada pendapat saya.. biarlah kita cantik ni sedari dalaman.. baru terserlah di luaran.. betul tak? *** sekadar pendapat ***

Apapun dari kita.. janji jangan melanggar hukum Allah SWT sudah laa kan.. Tapi lain tau anda kita amalkan untuk kesihatan.. dan dapat extra cantik.. kulit berseri.. nampak awet muda... tu lain.. sebabnya kita mencantikkan dalaman kita terlebih dahulu.. kan...

Sini saya selitkan gambar kawan kami ni yang niatnya hanya nak pulihkan jerawat batu kat muka dia ni.. sekali.. eh..eh.. wah... makin berseri dan cantik la pula.. siapa tak suka kan.. korang nilai sendiri la ek.. (muka senyum je.. peace).

set kecantikan shaklee


Nak tahu lebih lanjut.. jangan cari orang lain.. terus hubungi nombor telefon yang tertera...

C.lina
017-5836865
Pengedar Shaklee Malaysia
Id 867601 (Halinah)
email =: kedaivitaminlina@gmail.com
Ig @vitamin_cantiksihat

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...