Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 26 September 2015

Tiada lagi masalah bila makan daging fresh - Juadah Raya Qurban -

Bila raya qurban ni, pastinya daging fresh semuanya... dulu ya takut makan daging ni, sekarang TIDAK LAGI...
ubat shaklee

Puncanya? dan hasil penangan juadah ini pun sedap je nak makan, pekena pula daging fresh.. lagi la kan.. dengan masak pula reramai.. makan juga reramai... tak hinggat periuk tu dah nak habis....



Tapi bila dah jumpa "ubat" ni... tak risau pun lagi...

Apa yang saya maksudkan "ubat" terbaik dan berkesan tanpa perlu ke klinik dah..apa RAHSIA nya? Haaaa.... 
ubat shaklee

Pembantu segala "alahan" itu tersingkir dan dapat extra anti-aging plus lagi makin segak aiiii.. Ada yang sampai tak mau bagi kat suami makan selalu..sebabnya kata nanti suami makin segak..

Saya kata tak pa la... suami segak.. isteri makin cun dan mantop juga awet muda.. yang PENTING kesihatan itu di utamakan... Setuju kan... ke mana pun kita, KESIHATAN itu perlu di utamakan, Insyaallah..

Hidup dan mati kerja Allah bukan manusia.. Janji kita berusaha untuk menjaga kesihatan dan tambah amal ibadah kan... perkongsian ni pun satu amalan... amin...

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com

Friday, 25 September 2015

Shaklee Effects - Penangan ESP lagi...

Bercerita tentang ESP lagi.. Masih ramai yang bertanya.. apa lagi Shaklee Effects dari mengamalkan ESP ini.. Nahhh... kasi korang bebanyak la ek... hari ni dan seterusnya...

esp shaklee

Lagi tentang PENANGAN ESP Shaklee? .....


Esp Shaklee

Penangan Esp Shaklee

Testimonial ESP Shaklee

Lepas ni korang pula bersama PENANGAN ESP Shaklee ni... Bagiamana? Nak dapatkan 100% dari kesan pengambilan anda?

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
==================================
Rasai apa yang telah kami rasai juga... Bukan setakat cantik.. tapi kesihatan itu sangat PENTING!

Thursday, 24 September 2015

Selamat Hari Raya AIDILADHA - Salah satu IMPIAN Saya -

Pagi yang mulia ini, terdetik di hati.. seronoknya bila saya juga bersama jemaah di rumah Allah di sana, meraikan dan merasai suasana lebaran AidilAhda kan... Mesti seronok menjadi tetamu Allah di sana dalam suasana yang cukup tenang dan bahagia...

Insyaallah, kita merancang .. Dia sebaik-baik penentu perancangan kitakan...

Semoga tahun hadapan saya juga ke sana bersama suami dan anak-anak untuk ibadah Umrah terlebih dahulu.. mencari dan mengenali dan mendekati dengan lebih dekat kepada Dia...

Semua ada IMPIAN, termasuk lah saya juga... dan impian itu pasti bukan angan-angan, bila kawan-kawan saya boleh di katakan team kami.. dah pergi secara PERCUMA dan TAJAAN dari Syarikat MLM Shaklee ini.. Apa yang pasti.. saya nak ke sana bersama keluarga saya...

Bak kata suami, kita ada niat.. Insyaallah Allah pasti akan tolong capai niat kita itu... saya pasti, akan menjadi tetamu Dia, suatu hari nanti...

Insyaallah...


Bekerja sekeras mana, tanpa niat ianya akan menjadi sia-sia... Syukur saya di temukan bersama team yang hebat dan kami punyai matlamat yang satu dan saling membantu berkongsi ilmu juga membantu orang lain.

Kita doakan bersama ye kawan-kawan... moga Allah mendengar dan niat kita semua termakbul... amin...

Salam AidilAdha 2015 - Seikhlas Hati dari saya & mohon ampun dan maaf -

Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
 

Wednesday, 23 September 2015

Kesan Pengambilan VITAMIN C ni pada seseorang - Fikir Positive -

Sepanjang saya mengenali Shaklee, saya dari sehari begitu teruja nak cuba 1 persatu produk ini.. apatah lagi di antara yang paling HOT dan PANAS adalah Vitamin C ini...

Kenapa ramai yang sanggup membeli sebiji RM1 sedangkan di Shaklee hanya RM92.50 untuk 180 biji.. Lagi jimat dan berbaloi sesangat akan kesannya lagi..

Antaranya...

kesan pengambilan vitamin c shaklee

produk shaklee
Antara TESTIMONIAL mereka....

Bagaimana dengan anda? masih menunggu untuk kepastian anda? atau terus dapatkan dan amalkan untuk kesan anda pula lepas ni? Tanpa berlenggah terus cari saya.... Untuk apa yang anda PERLUKAN !

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
========================================================
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online


Tuesday, 22 September 2015

Sesuatu yang teristimewa dari suami untuk isteri tercinta...


hadiah untuk isteri vitamin shaklee

Dalam rumahtangga ni sebenarnya, isteri banyak yang mengalah betul tak? siapa setuju? saya antaranya la.. Mengalah bukan sebab kalah jauh di sudut hati isteri mendambakan sesuatu yang istimewa dari suami tercinta... Contohnya...

Hadiah...
Kejutan yang mengembirakan..
Membantu isteri.. .dan sebagainya laaa..

Apatah lagi isteri yang suri rumahtanggah sepenuh masa ini.. yang mana sedia maklum... isteri 24jam kat rumah bersama anak-anak.. tugasan yang tak pernah dan tak akan selesai... rehat? lihat pada keadaan juga kan... dan dah semestinya... TAK BERGAJI dengan kerjaya suri rumahtangga ni kan...

Tapi bila suami sangat memahami.. dan bertanyakan si isteri.. memberikan sesuatu yang pastinya membantu si isteri lebih cergas, bertenaga dan bertambah cantik... pastinya bukan isteri je gembira... suami lagiiii gembira bukan?

Siapa suami dia nak isteri cantik dan berseri-seri kat rumah? semua nak kan....

Kalu saya si tanya mr.suami apa nak.. bukan emas atau permata atau duit, tapi saya nak VITAMIN untuk saya kekal cantik, bertenaga dan sihat.. sebab kenapa?

Tanpa saya di rumah, kerja rumah siapa nak buat? masak? makanan suami, dan anak-anak siapa nak buat? membebel anak-anak siapa? siapa nak melayan mereka semua anda saya tiada, mahupun saya sakit?

Sememangnya duit penting, tapi andai duit ada tapi tak sihat, bagaimana? bila sihat, cantik dan ceria untuk keluarga semuanya pasti akan menyusulkan? percaya tak?

Pilihan utama dalam sesebuah keluarga adalah...

KASIH SAYANG.. seterusnya..
KEBAHAGIAN...
KEKAYAAN... insyaallah dengan izinnya...

Betulkan... dan ini juga pilihan saya.. bukan senang nak jadi suri rumahtangga sepenuh masa bila dah biasa bekerja.. tapi.. ianya sangat mulia dan mengembirakan anda kita buat semuanya dengan ikhlas... dan saya paling perlukan untuk keluarga saya.. adalah ini.. begitu juga anda kan...

esp shaklee
Ni sebahagian RAHSIA untuk wanita dan isteri buat suami semakin sayang tau....
Saya dah pun amalkan juga.. lepas ni, anda juga perlu mencubanya... kenapa? sebahagian untuk menjaga kesihatan, kecantikan dalaman dan luaran juga tau...

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com

Monday, 21 September 2015

Bagaimana untuk dapatkan kulit CANTIK & SIHAT?

#Wordless entry lagi pagi ni...


Semoga gambar ini berbicara dengan baik untuk keperluan kita semua, apatah lagi membantu penyelesaian masalah orang lain kan....

Dapatkan sepenuh kebaikan bermula di sini... ESP Shaklee ...

Berminat dapatkan sesuatu yang berNILAI untuk diri anda?

Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...  

Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...