Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 20 April 2015

ESP Shaklee Bantu Atasi Masalah Parut Anda!

Hai la hati mana yang tak kembang-kembang dan gembira bila dapat kesan terbaik bukan je cantik.. malah ESP Shaklee bantu masalah parut anda yang dulu sangat hodoh kini awesome tersangat laaaa...

Kelebihan Esp Shaklee

Hati bunga-bunga maaa...betul tak?

Bagi korang la kan..mahal ke untuk anda keluarkan wang yang anda pasti tahu akan kelebihan terbaik dari apa yang anda amalkan.. bukan masa ni je..tapi untuk masa akan datang?

Saya katakan.. bukan untuk bantu atasi masalah parut-parut hodoh ni tau... malah banyak lagi..

Antaranya;

Shaklee Kulim

Sharing love wif mommylina
017-5836865
Pengedar Shaklee Kulim
SID 867601





Tersentuh Hati!

Assalamualaikum dan selamat pagi semua... moga Isnin ni di ceria2 kan mood tau.. tak mau la spoil mood la.. apa la..

Kalu yang duk dengan mak ayah tu.. g krja salam la mak ayah dulu.. mohon keberkatan dari orang tua kita dna mohon di permudahkan segala urusan hari ni dan selamanya...

Mak ayah kita ni selagi ada... selagi tu kita perlu jaga hati mereka.. jangan sebab bebelan mereka korang rasa stress dan terus nak dok luar la.. nak dok ngn kawan2 la...

Kalau la saya ni duk dekat dengan mami saya.. saya la paling bertuah... sebab boleh hari-hari cium mami dan boleh kongsi pengalaman dalam membesarkan anak2 zaman canggih ni.. betul tak?

Doa ibu

Jadi... apapun.. dan bising sangat sekali pun bebelan mak ayah kita.. kita dengan dan semat dalam hati..Insyaallah menjadi panduan kita dalam melalui dunia zaman ni...

Semoga saya dan para ibu di luar sana dapat membentuk anak2 kita dengan lebih sempurna dan terbaik untuk dunia dan akhirat... Amin...

Saya saya mami saya... dan untuk arwah bapa juga... Alfatihah.. jasa bapa juga tak terhingga untuk kami adik beradik... mami adalah seorang ibu dan wanita yang tabah...

Sharing more love mommylina
0175836865
Pengedar Shaklee Kulim
SID 867601

Kongsikan pegalaman berharga anda juga..






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...