Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 14 April 2015

GLA Complex & Masalah PROSTAT Lelaki

Mungkin ramai yang berangapan GLA Complex dan vitamin-vitamin ni semua untuk wanita sahaja...

Tidak ye, malahan lelaki zaman sekarang juga lebih banyak perlukan vitamin sama dengan wanita.. Sebagaimana GLA ni, ramai akan bercakap tentang wanita, hormon malajan jiga kecantikan...

Tetapi kini.. lelaki dengan masalah prostat kini perlukan GLA untuk perbaiki dan keseimbangan hormon dalaman juga...


Jangan kata wanita je terlebih or terkurang hormon tau.. tetapi lelaki juga perlukan sesuatu untuk seimbangkan "hormon dalaman".. tak la saya katakan sama dengan hormon wanita... tapi ramai para lelaki hensem2 di luar sana ni kurang kesedaran akan masalah prostat yang mungkin boleh menyebabkan masalah "ketidakselesaan" para lelaki dengan masalah ni....

Seandainya para lelaki di luar sana kurang atau malu untuk mengatakan akan masalah ni dan bagaimana nak mengatasi masalah ni.. boleh la merujuk pada mrs.isteri dan meminta mereka hubungi saya... dan saya akan terus pass kan panggilan telefon kat mr.suami saya untuk terus bercakap dengan para lelaki...

Berminat untuk terus dapatkan khas ni? PROMOSI berganda bulan ni untuk suami isteri atau bagi yg belum berkahwin..boleh membeli unutk penjimatan berganda anda...

Hubungi saya
mommylina.blogspot.com
Pengedar Sah Shaklee kawasan Kulim
SID anda 867601
Dan 1Malaysia & Brunei
017-5836865





Sentiasa Bersangka Baik!


Assalamualaikum... Alhamdulillah.. pagi ni dapat lagi berkongsi "pencuci hati kita", saya bukanlah ustazah atapun penceramah bebas... Tapi tiap pagi saya sukaaa sangat berkongsi kebaikan dan manfaat dalam kita nak mendekati maha pencipta kita...

Kita jaga Allah SWT; Allah pasti jaga kita dengan berkali-kali baik tanpa kita sangka.

Allahuakhbar... baiknya Allah pada kitakan.. Ayuh la kawan-kawan kita sentiasa bersangka baik pada kawan2.. teman2... keluarga2 kita.. apatah lagi pasangan hidup kita....

Bersangka baik ni indah sebenarnya...

Basic to basic
Berhubung dengan Pencipta kita... Allah SWT

Salam ukhwah; mommylina
Pengedar Shaklee Kulim ID 867601
017-5836865





Monday, 13 April 2015

Workout & Air Masak!

Petang-petang gini.. korang rasa nak joging tak? Ada niat nak joging lepas masa kerja? atau ke gym ke lepas waktu Isyak?

Sedikit perkongsian saya... tak kisah la korang bersenam waktu bila dan masa bila... Tapi nasihat saya AIR MASAK ni sangat penting...


Kalu yang mana sebelum ni kurang minum air masak semasa bersenam.. workout ke.. dalma rumah sekali pun.. mulakan sedari sekarang dengna AIR MASAK... Bertambah pula sekarang musim panas dan bahayanya kekurangan air masak dalam badan kita boleh menyebabkan kita cepat penat, rasa badan kerap selesam batuk dan sebagainya...

Anak-anak kita yang bersekolah wajibkan mereka membawa air masak setiap hari.. jangan biarkan mereka ke sekolah tanpa bekalan air masak... apatah lagi anak-anak yang bersekolah pagi ke petang...

Jom SIHAT BERSAMA!

Tak kisah la korang jenis yang workout ke tak ke... mulai sekarang. lebihkan air masak dari air manis... nak JIMAT? boleh je bawa air masak ni dari rumah... Tak perlu la beli sebotol2 kat kedai kan... Lagi puas hati nak minum.. sebabnya korang bawa sendiri...

Dan paling saya suka add minuman ni dalam air masak saya... bagi mengelakkan DHYDRATE AIR dalam badan...
performance drink shaklee
Kelebihan PERFORMANCE DRINK
Penyahhidratan merupakan faktor utama yang sering mengakibatkan kelesuan dan menjejaskan prestasi atlet. Shaklee Performance® terbukti secara klinikal mampu menghidratkan tubuh dengan lebih berkesan berbanding air. Di samping itu, Performance mengandungi lebih banyak elektrolit dan membekalkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman penghidratan terkemuka.

Rumusan elektrolit proprietari OPTI-LTYE™ dengan campuran unik karbohidrat kami bertindak pantas untuk memberikan tenaga serta-merta yang berkekalan serta merangsang penghidratan optimum.

[Terbukti secara Klinikal]

    *** Ujian makmal terhadap atlet cemerlang menunjukkan bahawa Performance Shaklee membekalkan spektrum elektrolit yang menyeluruh, termasuk kalsium dan magnesium (ciri unik yang tidak dimiliki oleh jenama terkemuka)

[Ambil yang Terbaik, Serlahkan yang Terbaik]

    *** Dengan formula yang terbukti secara klinikal dapat meningkatkan prestasi anda, membantu anda menjalani latihan lebih lama dan mengembalikan tenaga dengan lebih cepat, Shaklee Sports Nutrition adalah pilihan bijak untuk memberikan apa yang tubuh anda perlukan sebelum, semasa dan selepas latihan.

Sebab tu bila ada kawan2 ynag sukar minum air masak ni.. saya pasti syorkan ni... ni satu family boleh amalkan tau...

Berminat nak dapatkan minuman berkhasiat ni?
Terus cari saya di sini dan dapatkan konsultasi anda bersama saya...

Mommylina / Linz
017-5836865 
[Pengedar Sah Shaklee 867601]
Bergerak aktif dan pantas di kawan Kulim juga seluruh Malaysia dan Brunei


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...