Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 10 April 2015

Masakan Kegemaran Saya!

Ketam masak lemak cili api salah satu makanan dan masakan kegemaran saya... korang bagaimana?

Tak kira la ketam ke.. ayam ke.. udang ke.. tulang ikan masin ke... kalu dengan masak lemak cili apa ni.. kalu boleh mau saja di hirup-hirup sup tu... sedapppp..

Ketam masak cili api

Ni dia laaa.. baru ni masak wif cinta hati yang baru balik dari kerja... perh... sedop bak hang.. ^__^

Saya pun tak tahu..kenapa saya suka sangat makanan ni..bukan sebab ketam.. tapi tak kisah la kalu bukan ketam sekali pun.. janji masak lemak cili api.. pasti terbaik.. ni sekali ngn nenas.. lagiiii sedappp.. sampai bertambah2 nasinye... siap letsk kicap manis lagi..sebabnya... pedas daaa...

Esoknya... dengan kuah ni saya suka makan cicah dengan bread... perh... sedap.. korang pernah cuba tak? Makan ngn roti? Try la sedap tau...

Resepi masak lemak cili api ni tak perlu kot saya terangkan.. semua kawan2 mesti da tau.. orang kata.. masak campak2 itu lagiiii sedap.. janji ada bahan-bahanya.. macam...

Cili api; kunyit; serai; santan; --> ni antara bahan UTAMA..lain2 tu dari korang ikut nak letak apa.. hihi.. janji sedap kan2...

Nak makan dan masak apa lunch ni.. haaa try la masak lemak cili api.. dari lunch..boleh bawa ke dinner... save masa kan2...janji perut kita..suami dan anak2 kenyang.. betul tak..

Lepas lunch... kita pekena LECITHIN & ALFALFA ye... malam jap lagi terus detox usus kita untuk sepanjang minggu ni juga jom... Sebab tu la berat badan mommylina anak dua ni sampai sekarang 43kg sahaja...

Set budget kurus shaklee

Love sharing wif mommylina
Pengedar Shaklee Kulim ID 867601
017-5836865 💙✌









Jumaat Penghulu Segala Hari!

Assalamualaikum dunia!

Jumaat datang kembali... mengingatkan kita akan masa berlalu tak akan berulang.. segala kesilapan kita.. kealpaan kita tak mungkin kita dapat kembali ke masa dan saat tu dan perbetulkan semula..


Motivasi pagi

Tapi Allah SWT sentiasa memberikan kita peluang untuk terus dan terus bertaubat tanpa jemu...

Adakalanya Allah SWT mengingatkan kita secara "cash" akan kealpaan dan kesilapan kita... adakalanya kita langsung tak sedar2 sehingga la orang lain menyedarkan kita...

Saya ni tak la baik mana pun.. tetapi saya berusaha memperbaiki kesilapan saya menjadi yang lebih baik dan sentiasa mengutamakan Allah dalam segala hal.. mengingati DIA saat kita senang.. gembira... bahagia... dan sebaliknya..




Allahuakhbar... jom kita sesama perbaiki diri kita menjadi yang lebih baik sedari hari ke hari...Insyaallah...


Love sharing wif mommylina
Pengedar Shaklee Kulim ID 867601
017-5836865


Monday, 6 April 2015

Berhati-hati Memilih Produk!

Assalamualaikum pagi Isnin semua... ceriakan hari kita dengan semyuman dan keikhlasan semua... Kerja ataupun tak kita sentiasa dengan senyuman dan bergembira...

Wanita dan kecantikan sangat rapat kan... walaupun kita surirumah sekali pun pasti kita nak cantik bukan? Jangan la yang kerja je bercantik-cantikkan..di rumah alahai.. selekeh pula... oh no....




Tapi pendapat saya, pilih la produk yang SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI.. Jangan sebab nak cepat cantik sampai mengadai nyawa tanpa di sedari....

Cerah wajah

Berhati-hati memilih PRODUK KECANTIKAN kita sekarang...

Love more sharing wif mommylina
Pengedar Shaklee Kulim ID 867601
017-5836865 dapatkan nasihat untuk anda!






Assalamualaikum.. Pembuka Rezeki!

Pagi Isnin... jangan la moody kan.. sebab setiap kerjaya kita.. adalah rezeki kita untuk diri kita... keluarga... anak-anal kita juga...

Alhamdulillah.. moga hari ni, esok dan seterusnya semuanya berjalan dengan lancar.. baik dan sempurna dan kita di murahkan rezeki dari dia yang maha pemurah lagi maha adil dan pemberi...


Insyaallah..

  Ya Allah; murahkan la rezeki ku... anak-anakku.. keluargaku..jua kawan2 seperjuanganku.. anak2 didik Shaklee ku.. dan hambamu, saudara2 ku sekalian... Alhamdulillah... amin....

Love sharing wif mommylina
Pengedar Shaklee Kulim ID 867601

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...