Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 22 September 2015

Sesuatu yang teristimewa dari suami untuk isteri tercinta...


hadiah untuk isteri vitamin shaklee

Dalam rumahtangga ni sebenarnya, isteri banyak yang mengalah betul tak? siapa setuju? saya antaranya la.. Mengalah bukan sebab kalah jauh di sudut hati isteri mendambakan sesuatu yang istimewa dari suami tercinta... Contohnya...

Hadiah...
Kejutan yang mengembirakan..
Membantu isteri.. .dan sebagainya laaa..

Apatah lagi isteri yang suri rumahtanggah sepenuh masa ini.. yang mana sedia maklum... isteri 24jam kat rumah bersama anak-anak.. tugasan yang tak pernah dan tak akan selesai... rehat? lihat pada keadaan juga kan... dan dah semestinya... TAK BERGAJI dengan kerjaya suri rumahtangga ni kan...

Tapi bila suami sangat memahami.. dan bertanyakan si isteri.. memberikan sesuatu yang pastinya membantu si isteri lebih cergas, bertenaga dan bertambah cantik... pastinya bukan isteri je gembira... suami lagiiii gembira bukan?

Siapa suami dia nak isteri cantik dan berseri-seri kat rumah? semua nak kan....

Kalu saya si tanya mr.suami apa nak.. bukan emas atau permata atau duit, tapi saya nak VITAMIN untuk saya kekal cantik, bertenaga dan sihat.. sebab kenapa?

Tanpa saya di rumah, kerja rumah siapa nak buat? masak? makanan suami, dan anak-anak siapa nak buat? membebel anak-anak siapa? siapa nak melayan mereka semua anda saya tiada, mahupun saya sakit?

Sememangnya duit penting, tapi andai duit ada tapi tak sihat, bagaimana? bila sihat, cantik dan ceria untuk keluarga semuanya pasti akan menyusulkan? percaya tak?

Pilihan utama dalam sesebuah keluarga adalah...

KASIH SAYANG.. seterusnya..
KEBAHAGIAN...
KEKAYAAN... insyaallah dengan izinnya...

Betulkan... dan ini juga pilihan saya.. bukan senang nak jadi suri rumahtangga sepenuh masa bila dah biasa bekerja.. tapi.. ianya sangat mulia dan mengembirakan anda kita buat semuanya dengan ikhlas... dan saya paling perlukan untuk keluarga saya.. adalah ini.. begitu juga anda kan...

esp shaklee
Ni sebahagian RAHSIA untuk wanita dan isteri buat suami semakin sayang tau....
Saya dah pun amalkan juga.. lepas ni, anda juga perlu mencubanya... kenapa? sebahagian untuk menjaga kesihatan, kecantikan dalaman dan luaran juga tau...

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...