Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 1 September 2015

Sedang mencari PELUANG PEKERJAAN? - Bina Kerjaya Sendiri -

Saya tahu ramai para graduan tak kisah sedari Diploma sedang mencari peluang pekerjaan masa ni kan? ada yang dah berbulan grade, tapi belum bertemu kerja yang bersesuaian dengan kelayakkan yang di pohon selama ini..

jutawan shaklee

Saya dan mereka-mereka yang lain lalui sebelum ini juga sama... Keadaan terdesak masa tu buat saya ambil je jawatan tak setaraf dengan pengajian.. Gaji? RM600.00 company melayu tau kawan-kawan... Masa tu tak fikir sangat, asalkan kerja dan gaji halal saya terima dengan seadanya...

Apatah lagi zaman sekarang, fresh graduate terlalu ramai.. Tapi peluang pekerjaan?  Hanya mereka-mereka ada "kabel" je dapat masuk kerja Kerajaan yeke? betul ke.. saya pun tak pasti.. yang saya tahu.. sedari 2005-2011 saya mencari peluang kerja dari SPA8, dapat panggilan, yakin dah jawab dengan baik.. sudahnya jawapan tetap saya "GAGAL TEMUDUGA". Entah mana lagi silapnya.. .

Sudahnya sampai sekarang.. saya bangga dengan bergelar surirumahtangga BEKERJAYA juga, walau dari rumah, dengan konsisten, kekuatan mental dan fizikal, pengajaan amalan rohani dan jasmani... alhamdulillah.

Rezeki Allah SWT, tak payah guna "kabel" atau terpaksa terima kagi RM600.00 pun.. malah lebih dari itu boleh kita capai andai berusaha dan percaya akan REZEKI ALLAH ini..

Nak bersama saya lakukan kerana Allah Ta'aal.. kita tak akan kecewa... Insyaallah...

Mengapa masih mencari kerja ynag makan gaji? sedangkan kita boleh mulakan sendiri? Jika anda nak berjaya?

RAJIN
TIDAK BERALASAN
LAKUKAN DENGAN KONSISTEN
NAK GAJI TINGGI
dan dengan keselesaan tersendiri.... anda masih berpeluang, berniaga adalah JAWAPANNYA!

Mahu saya tolong? Anda jangan seperti saya yaang DULU, mensesiakan masa dan mencari peluang yang mengecewakan dan sudahnya masa berlalu macam tu je... Ayuh, remaja.. bangkit dari mengharapkan makan gaji.. kita ada banyak peluang kerjaya tersendiri... jangan cipta ALASAN, tapi kita cipta KEJAYAAN kita.

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
========================================================
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online

Masa ini adalah masa dna PELUANG kita semua... Terus mulakan dengan mengambil peluang ini....

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...