Satu kepuasan bila BADAN TAK LETIH & ALERGIK juga hilang - Vitamin Pilihan Ramai -

Alhamdulillah.. hari ni nak kongsikan pengalaman saya sendiri.. sedari anak pertama saya berusia 2 bulan sehingga kini dengan anak kedua dah 1 tahun 5 bulan juga... apa yang saya rasai tersangat puas hati...

set penyusuan shaklee

Dari bujan badan cepat letih, dan alergik ni lagi la satu hal, salah makan je confirm naik gatal-gatal satu badan, merah-merah dan bersih tak sudah macam nak selsema tapi sebenarnya resdung...

Tapi bila mengamalkan produk ni, mulakan pada set percubaan je 2011 dulu.. sebeluan lepas tu.. rasa dah tak bersin bila makan seafood, tak gatal-gatal badan bila makan daging lembu.. mulanya rasa pelik.. bila tanya "upline" saya masa tu.. dah YES pilihan saya tepat masanya...

Dan... paling best... semua orang tak percaya saya yang kurus kecik ni menyusukan anak saya sehingga 2 tahun. anak lelaki pula.. dan sekarang lagi beberapa bulan lagi untuk lengkap penyusuan saya unutk anak perempuan saya pulaaa....

RAHSIA saya adalah....

Ini dia.... Paling saya terkeut masa tu dan sampai sekarang.. ini adalah keUTAMAan saya!

Juga komen orang terdekat saya masa ni... adalah...

Puan Suraya ni antara yang ditetamu terawal saya...

    Perahan sebanyak 2 oz meningkat ke 10 oz
    Badan tak letih, makin bertenaga
    Bayi tidur lebih nyenyak


Seronok kan? Tidaklah hanya semata-mata susu banyak tapi ibu penat, moody, dan sebagainya. Korang juga akan dapat lebih banyak manfaat dengan set penyusuan ni.

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com 


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...