Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 27 September 2015

Resepi ESP : Untuk pagi hujung minggu sekali lagi...

Bangun pagi ni, terus bancuh ESP tak nak dah minum lain-lain minuman selain ni.. Kenapa? Sedari lepas pagi raya haji.. Asyik makan daging.. lontong.. je kat kampung mak ni...

Sudahnya.. pagi ni.. nekad... no more sarapan berat.. sebab jap lagi nak gerak balik Kulim, dari Pahang ni wajib singgah Cameron dulu terus ke Kulim....

Haaa... lepas "sarapan" ni tak boleh la makan lain-lain, sebab sememangnya dah kenyang... bila mak sua lagi daging... saya nak je makan.. tapi..alahai..perut tak kan nak sendat kot kan... so.. jawabnya.. saya bawa bekal dan makan di hentian bila kami berhenti nanti... JIMAT & BUDGET kan cara ni...

Meh nak kongsikan RESEPI ESP ni.. kali ke-3 saya buat sedari 7hb masa tu saya kalut nak bersiap dan tolong kawan jaga anak dia... bagus nyaaaa saya.. .hihi...

Ok resepi simple je pun... ni dia...

Esp Shaklee

Sedap tau.. so.. jap lagi nak singgah Cameron, saya akan beli lagi fresh stawberi ni.. esok buat lagi..

Ok tak mau kasi jeles lelama... korang pun kena amalkan makanan UTAMA badan ni adalah Protin.. dalam ESP ni 100% protin dan lengkap tau.. tak perlu la makan daging, kekecang, sayuran berkilo-kilo tiap hari.. tak larat nak makan tu... ^__^

Ada SPECIAL kali ni.. sebelum berakhirnya PROMOSI SEPTEMBER ni tau kawan-kawan...

Terus cari mommylina kat sini...

Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...  
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
============================================
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...