Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 6 September 2015

Rahsia Ibu - Tips Anak Kekal Cergas & Sihat Ceria Bertenaga...

Pagi ni nak kongsikan Rahsia Ibu - Tips Anak Kekal Cergas & Sihat Ceria Bertenaga, selain mengembirakan hati si ibu, juga adalah kepuasan kita dalam "pelaburan" anak-anak anugerah Allah SWT.

mealshake shaklee

Saya sejak mengenali SET ni, anak-anak tak pernah dah saya paksa makan ubat, sebab saya tahu ubat tu tak berapa nak elok sangat, melainkan "terpaksa".. Tapi sebolehnya saya cuba elakkan...

Kenapa MEALSHAKE?

Dengan gaya hidup yang lasak dan sentiasa berlari aktif, kanak-kanaktidak punya waktu untuk duduk diam menikmati makanan yang seimbang. Sebab itulah mereka perlukan pilihan makanan segera yang baik untuk mereka dengan pilihan kandungan rendah lemak dan rendak glisemik seumpama Shaklee Meal Shakes.
  • Memberikan 19 vitamin dan mineral penting sebagai asas nutrien untuk kanak-kanak yang sedang membesar dan remaja untuk kekal sihat dan kuat
  • Sumber pemakanan serat dan protein terbaik
  • Kaya dengan sumber kalsium

Dan kenapa pula Vitalea Children ni?
  • Membekalkan 18 Vitamin dan Mineral
    • Penting untuk pertumbuhan dan perkembangan normal kanak-kanak
  • Rumusan Tidak Merosakkan Gigi
    • Dirumus dengan pemanis asli xylitol yang tidak menyebabkan kaviti
  • Perisa Anggur Yang Enak
    • Sedap dikunyah, pasti digemari oleh kanak-kanak
 Jadinya kita ada dua pilihan, selain bancuhan.. ianya boleh terus di kumam atau anak-anak boleh chew-chew je ikut masa dorng.. tak la makan "gula-gula" lain kan....

Ini antara pilihan saya, selain ada lagi kat rumah ni, OMEGA, VITAMIN C Chew dan NUTRIFERON. Banyak? Tak la.. bukan hari-hari nak kena bagi kat dorang semua ni sekali gus... adalah masanya dan lihat pada keadaan juga..

Simple life kita semua... saya suka berikan pada anak-anak apa yang saya percaya terbaik untuk mereka dan kesihatan mereka... Maka.. inilah pilihan saya...

Korang pula? Untuk pilihan korang yang ini... Bagaimana nak dapatkan? Meh terus kepada mommylina.... kat sini...


Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
 
========================================================
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online

1 comment:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...