Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 17 September 2015

Antara sebab kenapa saya pilih SYARIKAT & PRODUK ini dalam kehidupan saya

Berbicara dari hati kecil saya kali ini.. Sejak dulu saya tak pernah suka akan MLM, sebab saya sendiri lihat mereka kecewa akan pelaburan yang di janjikan menjadi sia-sia dan terus lenyap..

pengedar shaklee kulim

Tapi entah dengan Shaklee ni saya tak fikir panjang, saya join terus selepas saya "jatuh cinta" dengan produk ini dan berkesan pada saya dan keluarga saya...

Pertama adalah kerana? Dah lebih 50tahun ke atas RPODUK dan Syarikat ini di dunia.. bayangkan MULTIVITAMIN PERTAMA di dunia adalah VITALEA Shaklee... sekarang dah 100tahun.. 

Produk lain? saya tak pasti.. tapi Shaklee PERTAMA di dunia kan...

Keduanya adalah produk yang
.... 100% semulajadi
.... 100% berkesan &
.... 100% selamat

Ni menyebabkan saya nak sangat berkongsi pengalaman saya sendiri... apa yang saya amalkan, saya akan kongsikan kebaikannya kat sini, fb mahupun ig saya juga page saya...

Jangan sesekali amalkan produk jika anda di janjikan 1hari kesan, dan apatah lagi jenis perniagaan yang join hari ni esok dapat untung... TIDAK bagi saya.. nak kaya dan berjaya adalah dengan usaha dan kita berniaga kerana Allah SWT.

Betul kan? tanya la memana mereka yang berjaya sampai sekarang.. mereka pasti dah lalui pedih, perit, seksanya tu disini (hati), di maki, menangis dan sebagainya... Tapi kesudahannya? mereka-mereka ini berjaya sampai sekarang.. malah terus berusaha untuk membawa orang lain untuk berjaya juga...

Sebab tu saya pilih SHAKLEE dan geng Shaklee yang betul untuk berjaya.. Dan saya juga akan pastikan korang juga berjaya lepas ni.. TAPI atas usaha korang.. bukan orang lain.. Kejayaan yang saya dna korang akan kecapi adalah hasil kerjasama yang sangat hebat!

Bagaimana? kalu korang dah pernah rasai kelebihan produk ini.. kenapa tidak terus berkongsi dalam masa sama boleh menjana pendapatan korang juga...

Caranya? sya akan bersama korang .. segalanya bermula di sini -->
========================================================
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online
 
Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...