5 sebab kenapa ESP "hot" PRODUK dikalangan wanita-wanita CANTIK seperti DIRI anda.

Mungkin ramai antara kita, termasuk saya dahulu sebelum mengenali Shaklee ni, suka sangat membazir membeli alat solek untuk kelihatan cantik dan hot.

esp shaklee

Tapi tanpa sedari saya membuatkan muka saya lagi bertambah nipis dan bila terpana dengan cahaya matahari, saya rasa pedih dan pernah luka kecil hanya di sebabkan taksub dengan kecantikan luaran semata-mata.. Sekarang?

Pasti tak lagi sebabnya saya dan temui formula kecantikan saya juga mereka-mereka yang menyedari akan kepentingan kecantikan dalaman ini sebenarnya.

Apa yang saya temui sejak 4 tahun lepas san sampai sekarang masih mengamalkannya..Adalah ESP Shaklee

5 sebab kenapa ESP "hot" produk ni menjadi pilihan saya dan mereka-mereka? 

1. Lengkap 100% protin yang badan perlukan
2. Mudah di amalkan dan KESAN yang baik untuk dalaman terserlah di luaran.
3. Keperluan badan adalah Asid Amino penting yang tak di hasilkan dari makanan lain selain dalam ESP.
4. Jimat dan tahan lama juga dengan pelbagai manfaat lain
5. Bukan je cantikan dalaman, luaran.. bentuk badan solid macam Erra Fazira.

cantik anggun

Lagi? tak mau cerita panjang-panjang.. tapi bagi korang yang belum amalkan. SEGERA dapatkan untuk anda. Lagi, kecantikan ni bukan la korang minum ni terus cantik macam Lisa Surihani atau Nasha Aziz ke...

Tapi kesihatan ni terlalu banyak boleh di maksukan tau...

Lagi? ok korang order dna terus rasai apa yang telah kami rasai... kurus 45kg pun dah berbaloi kan.. jeragat dan jerawat tiada pun satu bonus kan... 

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 

Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
 
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...