Testimonial VIVIX:- Mereka PILIH kerena KHASIAT & KESAN yang nyata BERKESAN!

Rugi sesangat lambat kenal dan terkena penangan VIVIX ni tau.. Tapi tak rugi kalu sekarang dah amalkan dari langsung tak amalkan sampai la masa terdesak nak amalkan lagi lambat kesannya..

Testimonial Vivix Shaklee




Tapi Alhamdulillah..sekurang-kurangnya.. kita buat pilihan yang TEPAT kan....


Antara favorite kami adalah Vivix. Dengan pelbagai cara diminum... kalau nak cepat sgt, hirup dalam sudu je. Tapi kalau terlebih rajin, bancuh dengan collagen. atau air masak biasa... lagi sedap berulang kali boleh di minum.. Alhamdulillah, banyak perubahan dari segi kesihatan especially kulit hehe.

Ini juga adalah killer product salah seorang Master iReach. Vivix ni memang orang cari dan nak kalau mereka tahu kebaikannya.


Lagi antara testimonial yang saya kongsikan kat sini.. mereka berkata---->

Puan Fazillah -> Consume Vivix dlm pantang... milk booster yg superb.. badan bertenaga extra.. Alhamdulillah rmi tegur nmpk sihat wpn masih dlm waktu pantang.
July 6 at 11:51am · Like


Puan Ashura Customer amik vivix sbb nak bantu masalah hyperthyroid. At the same time dia pun merokok. Lepas consume vivix, rasa rokok dah xsedap. Alhamdulillah berjaya kurgkan n stop terus masalah ketagihan merokok
July 6 at 11:59am · Like 


Puan Naimah --> Ayah kawan yang ada kencing manis, walaupun bacaan stabil tapi terkena jangkitan kuman sewaktu harungi banjir dulu hingga terpaksa buang bahagian isi kaki yang buruk.
Salah satu vitamin yang diambil adalah Vivix. Alhamdulillah, dalam 2-3/3-4 bulan, isi tumbuh sepenuhnya
July 6 at 12:31pm ·


Puan Zarith --> Ayah menderita gout berpuluh tahun. Pain killer dan ubat gout peneman setiap hari. Salah makan sikit je mesti gout datang. Jalan sampai memapah dinding
Tapi sejak amalkan vivix satu sudu kecil setiap hari, Alhamdulillah takde lagi gout menjengah. Yang bestnya, boleh tinggalkan dah ubat gout dan painkiller yg dh bertahun ambik tu. Dan ayah dah boleh makan makanan kegemaran semula! Syukur Alhamdulillah
July 6 at 12:32pm · Like


Anisah Abdullah -> Ayah sy adalah pengidap kencing manis sudah hampir 20 tahun. Bacaan gula dlm darah tak pernah kurang dari 13. Hasil medical check up, organ dalaman ayah sudah berada di stage 4 dan perlu melakukan dialisis. Selepas consume vivix, bacaan gula dalam darah kembali normal, dialisis tak perlu buat dan doktor pulak ragu ragu nak buat conclusion. Yang ayah bebas diabetes. Doktor macam x percaya yg rekod kesihatan ayah seperti org normal tanpa masalah diabetes.
Alhamdulillah...
July 7 at 6:42am


Kak Syam -->  Mak saya ada hipertensi. Dia sampai kena warded sebab tiba tiba kena stroke. Pastu cholesterol level memang hi. Die selalu penat, stress dalam kerja dan urus rumah. Dahlah saya jauh nak tengo tengo mak.
In the end, saya bagi vivix. Paling best tengo muka mak berseri dah. Macik macik cakap kembali muda. Mak cakap, ubat darah tinggi yang banyak sangat tu dia takyah makan pun okay. Mak lebih cergas dan sihat.
Alhamdulillah syukur. Vivix memang sangat perlu dalam seisi keluarga kamI.
July 7 at 7:52am ·


Mak CERIA & SIHAT... Fadzilah Ismail --> saya bg kat mak makan vivix..dia xde mslh kesihatan sgt,cuma penat org tua..Alhamdulillah lps amal vivix dia kembali cergas..xde ape yg kita nak dr mak selain dpt tgk dia sihat dan ceria.
July 6 at 4:13pm


Bagi korang la kan, mahal ke sebotol VIVIX ni RM475.00 (Harga Normal, dan nak jimat boleh join ahli) berbanding kesihatan mak ayah kita... kesihatan isteri kita.. suami kita.. pada korang, kerja untuk duit dan kebahagian kan? tapi di mana kebahagiaan tu kalu hati tak tenanga memikirkan mak ayah tak sihat.. isteri tak ceria..suami mengadu itu ini sakit..

Kan? Sebotol ni boleh membahagia kita, andai kita tahu caranya... Insyaallah.. kita nka menCEGAH dari meRAWAT yang pasti kos lagi tinggi dna ketenangan jiwa tu kan tak tenang.. betul tak?

Berilah sesuatu yang bermakna pada keluarga kita sebelum kita menyesal.. lain la kalu ada yang "derma" kita duit dalam akaun kita kan.. tu tak payah cerita.. Duit kita boelh cari dengan cara yang halal dan berkat.. andai kita membahagiakan insan-insan sekeliling kita.. Insyaallah...

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com 
=============================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...