Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 16 August 2015

Shaklee Kulim - Kenali LECITHIN yang membuatkan anda sukakannya..

Assalamualaikum..
Pagi ni nak cerita tentang kelebihan LECITHIN yang mungkin ramai dah tahu. .dan masih terlalu ramai belum mengenali si botol kecil ni...

Lecithin Shaklee diperoleh secara semula jadi daripada kacang soya. Setiap sofgel mengandungi 530mg lesitin.

Lesitin soya ialah sumber utama kolina, salah satu komponen pengutus saraf asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej dalam otak dan sistem saraf.


set kurus budget
Dan wanita yang lepas bersalin yang dah "korban" kan bentuk badan juga 20tulang patah semasa bersalin, mesti ada masalah "lupa" kan.. percaya tak? sebab ramai mommies whatsaap (017-5836865) saya dan ceritakan masalah lupa ni sebaik lepas bersalin.. tak la lupa sampai lupa siapa suami dorang..

Tapi adakalanya terlupa sesuatu yang penting contohnya ; kunci kereta terletak kat mana, lupa masak, terlupa yang sedang masak air kat dapur. leka dengan anak-anak... Sebab tu mereka perlukan sesuatu untuk perbaiki hormon (selain GLA ni) dan LECITHIN ni untuk membantu masalah (lupa lepas bersalin) tau.. tapi tak semua la... termasuk saya juga adakalanya lupa juga.. then makan punya makan ni, tak sedar berat badan turun ke 45kg dah sekarang.. perut yang dulu rasa terlebih kulit or lelemak tu dah kempis macam anak dara dan ini reality...

Wanita... selain pakaian mewah, mahal-mahal.. ni tak sampai RM100 pun tau nak di amalkan untuk kesihatan dalaman kita juga... kalu korang sayangi diri korang... amalkan lah selalu.. Insyaallah... ianya pasti berbaloi dna korang pasti lebih sukakannya...

Sayangi diri kita terlebih dahulu sebelum nak bercantik luaran.. Tapi dalaman mengecewakkan.. betul tak? dan ini juga adalah PILIHAN saya... kawan-kawan bagaimana?

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com 


Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...