Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 8 August 2015

Selesaikan Masalah SEMBELIT ANAK dengan cara paling berkesan di hati para ibu hebat.

Petang ni nak kongsikan lagi tentang masalah sembelit anak-anak, yang mana pengalaman saya juga sedari si abang (anak sulung) dan baru ni si adik juga mengalami masalah yang sama..

mealshake shaklee

Mujur la saya ni tak cepat melatah tau.. kalau tak.. mau satu rumah saya "kecoh".. hahaha.. saya ibu muda tak la muda sangat dah 30an juga pun.,.tapi ikutkan sedari si abang saya masih muda dan tiada pengalaman.. mujur juga saya kenal produk ni sedari awal.. lepas hero saya ni 2tahun.. terus ada masalah SEMBELIT.

Tapi cara sya mudah.. awal tu tak pasti punca sembelit.. bila test makan itu ini.. jadi lagi.. so elakkan memberi makan yang penyebab SEMBELIT si anak akan berulang.. biasanya pertama sekali dari susu formula yang tak sesuai.. kemudian faktor pemakanan juga...

Alhamdulillah.. dengan makan tambahan yang saya bagi ni.. si adik masa bulan puasa baru ni je ada masalah sembelit dan saya tahu faktornya adalah dari saya yang kurang minum air masak waktu malam.. tapi sib baik la juga dah setahun lebih dan bantuan saya juga boleh dah si adik amalkan...

Tapi... kalu sampai nak korek-koren sebab si anak tu tak boleh membuang tapi di nak membuang dengan menangis bagai.. kita mesti lagi kesiankan... apatah lagi mereka yang tak reti nak teran ni.. Alahai..kesian tau..

Dan ada lagi kes bila sampai sembelit nak membuang tu darah-darah bagai.. lagi la kesian... korang sanggup ke lihat anak sembelit.. saya? alahai.. saya rela tanggung dari si anak yang mengalami masalah sembelit...

Kat sini juga saya kongsikan pengalaman ibu ni atasi masalah SEMBELIT anak dengan cara paling terkesan sekali...


 
klik video untuk ketahui lebih lanjut kisah anak sembelit ni....

Masih nak biarkan masalah SEMBELIT anak berterusan atau ambil pengajaran ini dan berTINDAK SEKARANG..

Tak mau tunggu lagi.. terus cari saya untuk bantuan korang wahai ibu-ibu hebat... dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com 
=====================================


1 comment:

  1. anak kecil kalau sembelit kesian tengoknya..ada tu sampai berdarah2

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...