Bagaimana nak terus hadapi zaman emas mahal ini?

Orang kata, bila emas naik, RM ni makin kurang nilainya...

Betul? Ini kenyataan bila mana sedari 1997 ianya berlaku sehingga berulang lagi..

jutawan shaklee

Persoalannya, bagaimana kita nak hadapi zaman ekonomi kita? atau kita hnaya duduk diam?

Bagi saya, peluang ini kita boleh ambil peluang saat emas naik, kita tak semestinya jual beli emas, tapi kita buka minda kita dengan cari peluang bina kewangan kita dan masa depan kita...

Dah cukup dengan gaji? sememangnya.. tak jadi masalah yang bekerja terus bekerja tapi peluang kita juga boleh lipat gandakan...

Bagaimana? kuasai ekonomi Allah SWT, dan apa yang kita lakukan kerana Allah Ta'ala.. Janji Dia pasti tepat dan tak pernah salah alamatnya...

Bagaimana caranya bagi anda yang berminat nak mulakan perniagaan dengan modal yang rendah dan risiko untung rugi kita tak terbeban, tapi kita merasa seronok dengan berkongsi ilmu dan manfaatnya?

Sini ada caranya, untuk anda yang berminat... dan yang lebih penting.. kita berniaga kerana Allah SWT.

Mahu jadi sebahagian dari eTEAM mommylina? Boleh terus cari mommy di talian 017-5836865 (Pn.Lina) 
 

========================================================
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online
 

4 comments:

  1. ada laa merancang nak beli emas tp bila dah jadi mcm ni terkubur jelaa..huhuhu..

    ReplyDelete
  2. kan.. .saya biasa-biasa je.. nak kata minat tu tak la...

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...