Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 30 August 2015

Bagaimana mencuci muka yang terkesan tanpa pembaziran? - Sini Jawapannya -

Saya ni pun baru tahu... oh rupanya... san ini saya kongsikan untuk korang juga.. lepas ni tak da la pembaziran kan, sekali pun guna sabun pencuci biasa-biasa, tapi ianya sangat bermakna untuk wajah kita, betul kan, wanita kan nak kelihatan anggun dan cantik...

Caranya?....

set kecantikan shaklee

JANGAN Membilas Wajah Terlalu Cepat!
 
Kebiasaan kita lepas je letak pencuci muka, tak sampai 5 saat terus basuh kan?

Macam tu, bagaimana sabun pencuci muka kita ni nak terkesan pada muka kita kan?
Sebaiknya... Setelah puas hati satu muka telah dicuci dengan facial foam, jangan terburu-buru terus membilasnya.

Tunggu 20-30 saat! Ini kerana pencuci muka yang anda pilih mempunyai khasiat untuk mencegah jerawat, mencegah minyak atau mengatasi kulit kering.

Biar pencuci muka anda ‘bekerja’ dahulu. Kemudian barulah dibilas dengan sebersih-bersihnya sehingga tidak ada sisa-sisa sabun yang tinggal.

Dan, paling saya suka pencuci muka.. antaranya.. ni dia...

tips cantik


Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
========================================================
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...