Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 13 July 2015

Testimonial ;- Pastikan apa yang anda amalkan adalah SELAMAT & BERKESAN!

Malam ni nak kongsikan 1 testimonial yang dulu dia biasa-bisa je.. tapi sekarang? Alhmdulillah.. dia juga amalkan bukan untuk cantik je semata-mata.. tapi sebenarnya untuk penjagaan dalaman dan kesihatan.. tup-tup...

Wauuuuu ... Terus awet muda dan cantik lagi... testimonial ni saya pernah kongsikan di laman muka buku saya.. tapi saya nak kongsikan sekali lagi untuk lebih ramai lagi boleh buat seperti ini.. bukan je cantik..malah sihat dan awet muda...

set cantik dan awet muda Shaklee

Apa yang perlu saya katakan kat sini.. adalah.. Penggunaan produk kita ni biar di jamin SELAMAT & BERKESAN.. .baru bila di usia depan kita tak la menyusahkan anak-anak.. selain kita ada penjagaan kesihatan awal.. dan buat pelaburan juga kan...

Ok... lihat ni... Testimonial dia... apa laaa sangatt kot bagi korang yang dah cantik kan.. tapi cantik ni jangka panjang tua..bukan cantik hanya pada "luaran + make-up" je tau..

Anda yang nak cantik nak mula sekarang atau lihat orang lain semakin awet muda dan cantik.. korang yang dapat info awal lambat nak amalkan? kenapa tak mulakan sedari sekarang?

Kalu saya tau benda ni dari awal... saya pasti dah amalkan sedari bujang lagi.. tapi tak pa..saya masih belum terlambat.. dannn sekarang kesan yang boleh tahan juga berbanding masa saya bujang dulu muka berminyak dan berjerawat... sekarang TAK lagi tau...

Berminat? terus saya saya untuk anda amalkan dan buat pelaburan juga sedari sekarang tau.. Jom... dan...


Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online
 
 

Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...

Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...