Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 1 July 2015

Sakit Senguggut, Mungkin PETANDA KANSER?

Mungkin anda pernah mengalami masalah senguggut? Ramai wanita risau sekiranya senguggut boleh menyebabkan kemandulan atau senguggut, mungkin petanda kanser?

ostematrik shaklee

Namun, ini tidak semestinya benar kerana ada senguggut yang hilang setelah remaja ni berumahtangga dan melahirkan anak. Jadi ia bukanlah mitos kerana kehamilan dan kelahiran dapat mengatasi masalah kesempitan pada saluran rahim yang mungkin punca senguggut.

Tapi ada sebahagian dari sakit senguggut ini akan mengalami masalah ketidaksuburan dan mudah gugur jika senguggut itu berterusan selepas berkahwin,. Senguggut jenis ni selalunya dikaitkan dengan penyakit endometriosis. 

Ramai yang mengalami masalah senggugut yang biasa iaitu bukan kerana penyakit lain akan hilang setelah wanita berkahwin dan melahirkan anak pertama. Manakala senguggut yang di sebabkan oleh penyakit tertentu pula memerlukan pemantauan khusus kerana rawatannya berbeza. Dan peringkat inilah wanita (pesakit) di nasihatkan berjumpa doktor untuk rawatan dan ubat..

Tapi bagi saya yang sebelum terlambat dan masih pada peringkat awal, seeloknya rawatlah secara semulajadi tanpa melibatkan pembedahan dan sebelum berlarutan...

Mungkin cara ini boleh membantu anda, di sebabkan pengalaman orang lain juga... yang hampir setiap hari mengalami masalah senguggut yang amat teruk.. tapi BERJAYA untuk pulih dari masalah senguggut ini..



Sakit senguggut sampai nak patah pinggang? tapi dengan "ubat" ni terus lega? Anda bagaimana?

Sebenarnya, cara semulajadi ni lebih berkesan sebelum terlambat.. Jangan sampai dah perlu di bedah.. dah sampai masalah rumahtangga goyang.. baru nak cari penyelesaiannya kan?

Kadang kita anggap mudah dan ringan je masalah tu, tapi kita tak tahu side effect dia sangat buat kita merana dalam diam jika terus di biarkan.. dan untuk masalah ni.. sedari bujang lagi boleh di elakkan kan tau..

Sebelum terlambat baik kita cegah dengan cara semulajadi kan.. bagaimana ia banyak membantu orang lain. kini ia juga PASTI membantu maslaah anda SEKARANG!

Dapatkan nasihat dan pengalaman terus dari saya sendiri juga...

Puan Lina
017-5836865
Pengedar Shaklee Kulim, 1Malaysia dan Brunei
SidPRO anda 867601


2 comments:

  1. Salam Lina....nice info. Semua wanita yang ada senggugut patut cuba amik suplemen yang lina cadangkan ni. tq for sharing.

    ReplyDelete
  2. Perkongsian yg sgt bermanafaat...trimakasih sudi kongsi ilmu.

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...