Sakit DARAH TINGGI usah dibiarkan lelama "bersarang" dalam badan

Sakit DARAH TINGGI usah dibiarkan lelama "bersarang" dalam badan korang tau.. kenapa? ianya pasti menganggu aktiviti harian bila ianya mula "merebak" tanpa penjagaan yang rapi.. Ada ubat? tapi sampai bila?

kesan pengambilan ubat darah tinggi

Pernah mami saya sendiri, bacaan tak pernah nak turun, apatah lagi bila usia dah meningkatkan... doktor cadangkan pengambilan ubat klinik yang dikatakan "boleh membantu" untuk dari naiknya darah tinggi ni...

Tapi....

Sekali makan.. terus pening? kenapa? sebabnya penerimaan badan secara mengejut.. sekali makan lagi.. terus pening.. mami saya g la cek semula kan.. bukan main turun malah makin naik// dan doktor cadangkan pengambilan ubat lagi dengan up kan dose ubat darah tinggi tersebut.. baru seminggu kot.. tak kan nak naikkan semula dose...

Sib baik la , saya ni jenis tak suka makan ubat juga..bila mami ceritakan yang doktor up kan dose ubat.. saya terus suh mami saya hentikan pengambilan ubat darah tinggi tersebut.. Kenapa? sebabnya ramai mak ayah kenkawan saya ambil.. bila dah mula ambil dengan dose di naikkan lagi dan teruskan pengambilan.. .ianya akan berterusan.. non-stop untuk ambil ubat darah tinggi...

Dan tahu kah kita ianya ada kesan sampingan bila pengambilan jangka masa panjang... ?

Sebab saya sanyangkan mami saya.. dan saya tak nak mami saya bergantung pada ubat semata-mata... saya candangkan mami saya ambil "ubat' yang semulajadi ni... sebabnya ianya tak la terus makan hari ni hilang terus darah tinggi tu.. .

Tapi.. Alhamdulillah, sejak mami saya amalkan LECITHIN, GLA, ALFALFA, CINCH TEA dan GARLIC, Alhamdulillah.. bila p jumpa doktor lagi.. doktor terkejut dengan bacaan darah mami saya... sebeb nak sebulan lebih juga mami tak p jumpa doktor tu... kononnya nak "habiskan ubat" tu untuk review kesan pada mami saya... selain itu VIVIX juga sangat membantu tau..

Dan..bila doktor tanya habis ke ubat tu.. mami dengan terus terang gtau anak-anak mami tak bagi makan ubat darah tinggi tu dah... sekarang bagi makan yang ni.. (mami tunjukkan kat doktor).. lepas tu baru doktor kata.. tak semua orang ada penyelesaian macam ni..Tapi sangat bertuah sebab anak-anak mami saya ada penyelesaiannya.. dan doktor juga terangkan yang pengambilan ubat darah tinggi ni perlu berterusan sebenarnya...

Happy kan... Siapa tak gembira dengan kesihatan mami saya.. dan saya pasti korang pasti nak mak ayah korang sihat dan gembira selalu kan.. boleh main-main dengan anak cucu. .tambahan bila raya ni..  lagi la peluang kita nak berikan sesuatu untuk mak ayah kita ..

Ya wang ringgit sekarang ni mahal untuk membeli sesuatu.. sebab nilai nya dah rendah... Tapi bagaimana kesihatan kita, mak ayah kita... isteri.. suami kita? anak-anak lagi? Berbaloi tak pelaburan kita untuk menjaga kesihatan kita sedari sekarang?

ubat darah tinggi
klik gambar untuk lebih jelas.

Mungkin testimonial ni juga menguatkan lagi anda untuk memberikan yang terbaik untuk mak ayah korang.. atau syorkan pada kenkawan yang ada sakit darah tinggi? tak kan kita nak biarkan tanpa membantu mereka kan.. at least kongsikan ilmu ni untuk mereka bertindak sedari sekarang...

Vivix sekarang ada PROMOSI tau.. nak? lagi jimat & berbaloi untuk di kongsi bersama insan tersayang...

1. Beli 2 dapat LESS 5% dan FREE MEMBERSHIP lagi... 
2. Beli 6 botol anda dapat FREE 1 botol lagi... dan FREE MEMBERSHIP + extra BONUS untuk bulan berikutnya.. 

Untung dan jimat kan? So pilihan korang? duit mahal ke nak beli kesihatan? atau nak merawat sakit lagi banyak perlu korbankan duit lagi masa ke sana ke mari?

Saya kongsikan dan anda buat keputusan terbaik..dan saya percaya korang mesti pentingkan KESIHATAN.

Berminat?

Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
 
 

2 comments:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...