Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 4 July 2015

Resepi Sihat; Jus Kurma Blanded bersama ESP Penyegar & Penambah Tenaga

Alhamdulillah, pagi ni masih berpeluang untuk berkongsi satu resepi sihat jus kurma blanded bersama ESP penyegar dan penambah tenaga untuk kita semua di bulan mulia ni... 

Perasan ke tak.. kita dah pun di hari yang ke-17 Ramadhan kan? Allahuakhbar.. jap je rasanya.. macam baru seminggu rasa berpuasa.. tup-tup dah 17 Ramadhan... Tapi jangan risau.. kita terus kan niat kita untuk berubah dan lebih mendekatkan diri kita kepada sang pencipta kita di hari-hari seterusnya.. insyaallah.. bukan di bulan Ramadhan je nak ubah.. lepas tu.. ulang balik.. tak mau la kan... 

Okey-okey... kita balik semula ke resepi kita... saya pasti.. mesti ada yang sekarang.. bangun pagi sahur dah tak makan nasi kan? kenapa? sebab dah hujung-hujung puasa... nak makan nasi pun tak nak sangat dah.. perut masih kenyang.. tapi nak ambil keberkhatan semasa sahur dan bulan mulia ni wajib bangun kan... Alhamdulillah... tapi bertahan ke sampai ke petang tu? dengan kerja lagi.. tugasan yang wajib di laksanakan lagi? cuaca yang panas lagi... bertenaga tak sampai ke petang? 

Ni haa. .saya nak kongsikan resepi ni.. KURMA? tentu laaa... saya pilih ni sebab sangat-sangat terbaik la....

milk booster

Caranya? mudah je... 

Malam sebelum tidur.. korang rendam 3 or 7 biji kurma (ikut korang nak banyak mana pun ok je) dan  kenapa angka ganjil? haaa rahsia lagi ek.. tak la..itu kan sunnah... (nanti saya story lain ekkk)

Rendam semalaman tau.. sebelum tidur tu rendamkan dan tutup.

Pagi nak sahur tu.. korang ambil kurma yang di rendam tadi.. asingkan biji kurma tadi (jangan buang, simpan.. sebab ada lagi resepi biji kurma ni kannnn)

Lepas tu, korang ambil blander korang... 

Masukkan KURMA rendaman tadi sekali air lagi elok, then korang add on dengan ESP ni.. (saya suka add 3sudu besar) baru feel dan lebih fresh... 

Siap.... 

Kejap je kan.. korang bangun kul 5am pun sempat lagi buat sahur berkhasiat korang ni tau... 

Betul ke resepi ni penambah tenaga? haaa.. korang WAJIB cuba... bukan je rasa segar dan bertenaga.. malah secara automatiknye... korang lengkapkan sumber protin yang di perlukan dalam badan, juga penjagaan kesihatan dan kecantikan korang juga tau.. bagi lelaki, tak la cantik.. tak la bertambah hensom macam (siapa korang minat? ) tapi bertambah tenaga dengan kerja-kerja korang buat juga penjagaan kesihatan dalaman... betul... (klik sini) untuk lebih kelebihan tentang ESP ni...

Ok-ok..dah -dah..resepi mudah dan cepat untuk korang bersahur... jangan minum pagi ni.. PUASA.. PUASA.. oh PUASA ek... 

Ni antara sebab kenapa korang kena pilih ESP sebagai minuman harian korang lepas ni.. bukan je di bulan mulia ni.. tapi hari-hari seterusnya... 

esp shaklee

Berminat? bagaimana nak dapatkan barang baikkkkkkkk ni?

Haaaa.. korang terus cari saya di sini... 

Puan Lina
017-5836865 
Pengedar Shaklee Kulim, 1Malaysia dan Brunei
SidPRO anda 867601

Alhamdulillah... jangan lupa #viral kan untuk info semua agar lebih penjagaan kesihatan dan barang baik perlu di kongsi bersama.. bukan keburukan yang nak di viralkan.. salam Ramadhan... 


1 comment:

  1. as salam.salah satu menu kurma selalu wajib masukkan..

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...