Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 11 July 2015

Resepi LEMPENG JALA KUAH DURIAN yang cepat dan mudah...

Petang ni nak kongsikan korang resepi lempeng jala kuah durian yang cepat dan mudah.. alaa petang-petang menu nak berbuka meriah juga tau... sempena musim durian ni kan... apa lagi.. buat cepat...

berniaga online
mr.google image

Antara bahan-bahannya...

(Bahan lempeng)
Tepung
Air masak
Santan
Serbuk kunyit
Garam
(Bancuh sebati semua bahan-bahan ni dan kirai di atas kuali, gulung dan ketepikan)

(Bahan Kuah durian)
Santan pekat
Gula melaka
Daun pandan
Garam

Cara memasak kuah ni pula....
Masak santan sehnigga mendidih, masukkan gula melaka, daun pandan dan garam secukupnya. Kacau rata...

Lepas tu.. masukkan pula isi durian, kacau lagi sehingga mendidih..dannnn siapppppp..

Mudah dan cepat je penyediaan ni kan.. lagi sejam nak berbuka pun boleh laaa nak siapkan... tak la kuah kari je kan... hihi

Selama mencuba ^_^


Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
jutawan shaklee

Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...

Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601


7 comments:

  1. Cepat..mudah...tambah lagi satu...seeedap..

    ReplyDelete
  2. pernah menjala tapiii tak la secantik dlm pic tu hihihi..sedap nye cicah ngn kuah durian kn

    ReplyDelete
  3. Bolehlah lady cube lepas ni sis.. :)

    ReplyDelete
  4. sedapnya :) singgah sini dan follow awk kembali
    keep in touch

    ReplyDelete
  5. wah,..durian tu yang buat tak tahan nak ngences nih!

    ReplyDelete
  6. tq semua... haaa... buat la.. mesti korang rasa feel tau makan durian ngn lempeng ni.. apapun salam AIDILFITRI semua kawan-kawan mommylina

    ReplyDelete
  7. ishhh, habis puasa ni,macam-macam resepi nak try :-)

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...