Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 13 July 2015

Resepi Diet: Panduan kalori makanan SEDAP & POPULAR di Pagi Syawal

Haa... raya tak lama lagi kan.. ni dah hari selasa.. lagi 3hari kita berpuasa... Allahuakhbar.. rasa macam baru seminggu berpuasa... tup-tup dah nak raya..

Petang ni nak kongsikan resepi diet korang ynag saya pasti ada ynag risau diet ke laut la.. diet lari lintang pukang laaa... mau tak nye.. setahun kot nak target kurus.. bila dah tercapai terget tu.. bila pagi raya..seminggu lepas raya.. p timbang... opsss... seminggu naik 10kg.. ok noooo...

Haaa.. korang pasti tak nak kan.. kat sini saya kongsikan PANDUAN KALORI antara makanan popular pagi Syawal...

Lemang..
lemang

Mesti ada juadah ni p la memana raya kan..


jom diet

Haaa. makan sedap dah.. tapi kalu makan satu tu tka puas..mau makan berbuku-buku tu... tu baru lemang.. belum lagi juadah lauk nye...

Bagaimana nak bakar semula 100kalori ni? ke lebih dah kalori nya? Cara paling mudah untuk korang...

1. BERJALAN KAKI selama 28minit

2. JOGGING selama 11minit.

3. BERENANG selama 8minit atau

4. MENKAYUH BASIKAL selama 15minit

Mana cara korang nak? atau... makan, makan juga.. saya suka akan perisai ni...

    Makan --> Bakar (LECITHIN) -- >Buang (ALFALFA / HERBALAX)


Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601



1 comment:

  1. Bila raya tanpa rasa bersalah pada diet, makan selagi boleh.. hehehe..

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...