Raya oh raya.... Berdentum-dentum sedari malam raya..

Selamat malam semua... ops.. bukan nak tidur tau.. sebab post lambat hari ni.. tu nak kata selamat malam.. bukan tak menjenguk entry hari ni.. reramai blogwalking dulu sedari awal pagi..

Boleh di katakan, entry ke.. status muka buku ke.. tweeter ke.. semua tetang raya.. oh raya...

Pengedar Shaklee Kulim

Alhamdulillah.. hari kemenangan untuk kita umat islam setelah sebulan berpuasa kan.. tahun ni saya beraya bersama anak-anak je.. mr.suami kerja tak dapat nak cuti.. apapun saya merasa la juga seperti mana kawan-kawan saya yang lain beraya dengan anak-anak bila masa suami bekerja kan..

Apapun kemenangan kita perlu di sambut.. dan hari ni saya tak masak.. sebab jiran sebelah bagi juadah raya boleh di katakan banyak la juga.. sebab saya makan sorang.. anak-anak ni tak la makan ketupat tu bagai kan... Best dapat jiran yang baik dan ambil tahu akan kita ni.. Syukur sesangat... tak la merasa sendirian kan

Ok la.. entry hari ni tak nak panjang-panjang sangat.. sebab on mood raya korang juga kan.. dan kebanyakkannya semua balik kampunhg jumpa mak ayah.. keluarga adik beradik kan.. apapun..

Salam AIDULFITRIL, Maaf Zahir Batin.. kalu ada sepanjang penulisan saya sebelum-sebelum ni menyakitkan hati korang ke.. yang tak tersengaja tu. mohon maaf naa...

Kosong-kosong..

Ikhlas dari

Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601

email ;- kedaivitaminlina@gmail.com

 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...