Rawat masalah kencing tak lawas dengan MADU + KULIT KAYU MANIS

Zaman moden kembali kepada rawatan TRADITIONAL.. Mungkin ramai yang tak tahu kelebihan MADU + KULIT KAYU MANIS ni boleh membantu merawat masalah kencing tak lawas atau lebih di kenali lagi masalah JANGKITAN PUNDI KENCING.

Kenapa madu dan kulit kayu manis.. perkaitannya...

kelebihan madu untuk merawat sakit

Madu merupakan satu-satunya makanan atas muka bumi yang tidak akan basi mahupun rosak. Apa yang terjadi hanyalah ianya ''bertukar jadi gula''. Realiti sebenarnya madu tetap madu.

Bagaimanapun bila ditinggalkan ditempat yang gelap dan sejuk pada waktu yang lama ianya akan menghablur  atau kristallized. Apabila ianya berlaku  didihkan sedikit air dan masukkan bekas yang berisi madu kedalam air panas  dan tutup api dari terus menyala dan biarkan madu cair secara biasa tanpa pendidihan. Ianya akan tetap kekal sebagai madu dari segi perubatan dan keadaan.

Tetapi jangan didihkan madu atau masukkan kedalam mikrowave kerana ianya akan  merosakkan enzim-enzim berguna dalam madu.

Senangkan...

Dan untuk merawat masalah kencing tak lawas / jangkitan pundi kencing.. lagi sangat mudah da cepat...

Cara-caranya...

Ambil dua sudu serbuk kayu manis dan satu sudu madu dalam air suam dan minum. Ianya akan membunuh kuman dalam pundi.


Mudahkan.. amalkan selalu.. di harap ianya sangat membantu kalian yang sedang menghadapi masalah ini... dan jangan pula lupa share kan kepada kawan-kawan kita...

Jumpa lagi di next entry...

Love shring mommylina
Pengedar Shaklee Kulim
017-5836865
SidPRO anda 867601
kedaivitaminlina@gmail.com


1 comment:

  1. memang tak best kalau ada masalah kencing tak lawas ni..

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...