Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 3 July 2015

Promosi Julai: Dapatkan HARGA Terbaik Untuk VIVIX Bulan Ini.

Selamat petang semua... Pasti korang baru lepas solat kan? eh kenapa lewat? yang kaum lelaki dah solat Jumaat tadi.. kaum wanita? rehat 2jam lebih kemana? rasanya ad kot yang ambil peluang p shopping raya.. betul tak?

Dan masa ni ada yang baru balik (terlajak rehat) dan ada yang baru selesai solat Zohor? betul? normal la tu.. sayap un dulu pernah bekerja di Kerajaan dan Swasta.. sama je.. dua-dua pasti akan "terlajak"..

Okey.. hari ni tak nak panjang-panjang.. nak kongsikan barang TERBAIK dan penjagaan kesihatan yang paling "mujarab" bagi saya untuk kesan yang terawal.. seawal 21 hari ke atas... ni dia...

Taraaaa....

vivix shaklee
Dapatkan SEGERA dan rasai PERUBAHAN anda.

Kenapa Vivix? tak mau panjangkan kata-kata..sebab korang mesti penat kan.. apa yang saya katakan..
manfaat vivix shaklee
Sangat rugi tak miliki penjagaan kesihatan dalaman dan luaran ni sekarang, bermula hari ni.. sebab anda akan dapat kelainan dalam diri korang sendiri tanpa korang sendiri sedari.. tau-tau orang akan complain..

Eh.. kenapa ko makin lain ni?
Eh.. kenapa ko nampak makin muda ni?
Eh.. kenapa ko nampak kurus ni?
Rsanya ko tak macam ni dulukan...

Apa ko amalkan.. baik ko bagi tau sekarang!..

Haaa persoalan ni akan korang terima bila usia semakin berganjak ke hadapan.. dengan pengambilan Vivix ni secara konsisten dan korang juga merasa kelainannya...

Dapatkan SEKARANG! sempena PROMOSI jimat berganda korang...

Bagaimana? Terus tanya saya di sini!

Puan Lina
017-5836865
Pengedar Shaklee Kulim, 1Malaysia termasuk Brunei
SidPRO anda 867601

Jangan TERLEPAS barang baik dan hot lagi SEKARANG tau. Baju mahal-mahal hanya pada luaran.. tapi ni.. luar dan dalam repair semua jadi AWET MUDA tau... tak percaya? Semua ada di tangan anda, NAK @ tak nak?


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...