Produk Vivix: Kesan yang baik untuk jangka masa panjang

Ramai yang tertanya-tanya apa produk yang paling terbaik untuk kesihatan dan juga awet muda... Jawapan saya mudah je.. VIVIX Shaklee.. Kenapa?

awet muda dengan vivix shaklee

Sebotol Vivix ni kecil comel jer tau, mudah sesangat nak bawak gi mana-mana pun.. travel ke balik kampung ke.. tak  da masalah la... 

Untuk korang..Siapa yang pernah jatuh sakit, kerap letih terlampau, masalah sakit kulit teruk,kerap demam, kena sakit kronik pasti akan berterima kasih kat orang yang berkongsi manfaat Vivix ni.. 


Selain yang sangat nak jaga kecantikan.. bukan luaran je.. tapi dalaman juga tau.. ianya adalah sesuatu yang terbaik untuk semua..

Antara komen pengguna Vivix kepada korang pula lepas ni....

sakit darah tinggi pulih dengan vivix shaklee

Kebaikan ni kota kongsikan pada orang-orang kesayangan kita... Insyaallah.. bukan je kita gembira malah tersangat puas hati bila melihat mak ayah... suami.. isteri kawan-kawan kita semua sihat walafiat kan...

Berminat? Berminat? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com 
 
 

4 comments:

  1. Replies
    1. cik puan @Nurzakiah Hanum must try.. sangat2 terbaik tau untuk kita juga kan...

      Delete
  2. Semoga ketibaan Syawal dengan begitu banyak jamuan raya/rumah terbuka tidak akan menyebabkan kita jatuh sakit. Isteri saya yg kerja kat hospital selalu beritau bulan Syawal adalah bulan klinik dan hospital menerima paling banyak kedatangan pesakit....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr. JR sesangat..sedari zaman dulu-dulu lagi kan.. apa yang say perhatikan.. menjelang raya ramai orang membeli air gas terutmanya untuk hidangna di pagi syawal dan tetamu.. tak salah sebenarnya..tapi dari kita yang tahu badan kita dan perut kita sebulan tak menjamu sarapan pagi perlu di beri perhatian. tak salah sebelum ke masjid untuk solat aidilfitri.wajibkan makan kurma dulu pagi syawal tu.. dan minum air suam.untuk persediaan perut kita tak "meragam" .. lagi satu penjagaan pemakanan ni sangat2 penting tka kira kita di mana kita berada... setuju dengan mr.JR

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...