Produk: - Cuci & Bersihkan USUS UTAMA kita dengan HERBALAX.

Alhamdulillah, hari ni attend kelas ilmu dengan mudah sekali... duduk rumah dengan kedai maya saya dan anak-anak juga dalam masa sama timba ilmu yang sangat berguna dan saya pasti akan kongsikan bersama korang semua...

Kita tahu kan, usus kita antara yang terpenting dalam tubuh badan kita.. Tapi tak semua ambil kisah.. asalkan masih sihat.. tak sembelit.. boleh membuang.. boleh makan selagi boleh.. tak siapa ambil peduli..

Sedangkan usus besar kita sangat penting untuk kita jaga... sebab tu kalu usus besar "sakit" secara automatiknya badan kita juga akan terima kesannya... Sebab tu pentingnya kesihatan usus...

Dan lagi penting penjagaan usus ni.. bagi yang nak kurus ke.. nak gemuk ke.. sama juga... usus adalah yang utama... kalu usus tak sihat.. makan la banyak mana "ubat kurus" @ "ubat gemuk" ke.. lambat je kesannya..sudahnya korang yang nak siet akan mudah putus asa...

Tapi dengan HERBALAX semua selesai.. kenapa?

herbalax shaklee
Herbalax sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti berkesuaiannya secara klinikal untuk di gunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang. yang mana ramuan asas produk ini terdiri  daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat.

Manfaat utama sebotol herbalax ni antaranya?

* Agen pembersihan najis yang tersekat
* Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
* Membantu masalah SEMBELIT
* Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
* Mengempiskan perut
* Ianya membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai di ambil seperti biasa ataupun di campurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba....

Korang yang sedang nak diet tak ni? diet lambat nak jalan? bagaimana inch loss korang?

Nak tahu kesan @ penangan pengambilan HERBALAX ni. korang perlu ORDER sekarang... rasa ringgan badan.. rasa puas hati.. .semua laaa... tambah nak raya ni.. banyak makan itu ni.. haaa ... mesti usus jadi berat..badan jadi bertambah-tambah berat kan?

Tak nak diet anda sebelum ni ke laut?

Cari saya untuk bantu korang lepas ni...

Puan Lina
017-5836865 
Pengedar Shaklee Kulim, 1Malaysia termasuk Brunei
SidPRO anda 867601

Cuba SEKARANG anda pasti tak akan rugi.. malah bergembira dengan kesannya!


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...