Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 14 July 2015

Petua nak hilangkan bau ketiak?

Hari ni nak kongsikan 1 petua.. mungkin tanpa kita sedari atau tak..orang sekeliling kita tak selesa dengan bau badan kita kan.. Terutamanya bau kat ketiak.. mau lari kawan-kawan kita semua betul tak?

Mungkin bagi yang dah terbiasa bau ni, tak ambil port sangat.. tapi orang lain? kalu perempuan.. anak gadis lagi laa kan.. Jom kita cuba petua ni...

alfalfa shaklee

Antara cara-cara yang boleh di buat.... senang je.. 

1. Tumbukkan lada putih dan dua butir kapur barus.

2. Kemudian gaulkan dengan sedikit minyak kelapa.

3. Gosokkan campuran tu pada ketiak anda pada setiap malam sebelum tidur.

4. Biarkan semalaman dan bersihkan apabila anda bangun untuk solat subuh.

Amalan ini akan menyebabkan bulu ketiak anda tertanggal dengan sendiri dan mengambil masa yang agak lama untuk tumbuh kembali.

Mudah je kan... dan paling saya suka.. kalu korang pun rasa ni nak buat selalu pun ambil masa...
http://mommylina.blogspot.com/search/label/Alfalfa%20Complex
Klik gambar untuk ketahui pelbagai fungsi sebotol ALFALFA ni..

Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601

1 comment:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...