Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 24 July 2015

Nutriferon Immune Booster Paling Kuat & Berkesan!

Petang ni nak kongsikan lagi salah satu produk ni yang mana pasti semua akan ambil peluang untuk di amalkan dan wajib ada kat rumah juga kemana sahaja...

Perasa tak setiap kali Syawal menjelang.. pasti ramai akan "berkunjung" ke klinik.. ke Hospital kecemasan untuk mendapatkan rawatan.. kenapa? mesti la sakit kan.. tapi sedarkah kita ianya fenomena biasa setiap tahun selepas Ramadhan berlalu?

Apa yang saya lalui tak akan berulang lagi.. saya pernah muntah-muntah dan pitam selepas 1 Syawal.. tu masa bujang tau.. kesan tu memberi kan saya 1001 pengajaran.. dan ianya tak akan berulang di Syawal tahun seterusnya... Alhamdulillah.. sampai sekarang saya pasti ingat.. dan untuk anak-anak saya juga pastikan ianya tak akan berulang terutamanya pada anak-anak saya juga...

Antara yang saya suka bawa kemana sahaja....

nutriferon Shaklee

Ini dia satu-satunya suplemen hasil penyelidikan pakar imun terkemuka, Dr. Yasuhiko Kojima.

Hasil Penyelidikan Melebihi 40 Tahun

Dr. Kojima berjaya mencipta Nutriferon® selepas menjalankan pelbagai penyaringan, uji kaji dan penilaian terhadap ribuan sebatian dan lebih 200 herba yang berlainan.

Nutriferon® mengandungi campuran proprietari ekstrak tumbuhan semula jadi daripada biji labu, benih plantago, bunga bebuas Jepun dan bunga kesumba.

Imun yang paling cepat tindakannya dan kesannya... sesuai untuk seisi keluarga dan sangat mudah untuk di bawa dan di amalkan.. tak perlu bancuh pun kalu tak suka.. minum macam tu je...

Risau anak-anak sering demam? bersin selalu? nak kuatkan imun booster anak-anak? tak payah la nak selalu "mc" sebab anak demam kan lepas ni.. .dan juga.. kurang la buat pelaburan kat klinik untuk "ubat" yang anak-anak tak suka nak makan sebenarnya..

Ini pilihan saya... pilihan korang untuk keluarga? nak yang semulajadi ataupun bahan kimia? kita sesama fikirkan....

Berminat? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...