Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 27 July 2015

Masalah JERAWAT di bahagian belakang semakin hilang dengan Vitamin C!

Malam ni entry tentang seorang kawan menceritakan tentang masalah dia yang rimas dengan JERAWAT kat bahagian belakang... korang pernah alami tak?

vitamin c shaklee

Saya dulu pada muka.. memang teruk laa boleh di katakan ada je masalah jerawat ni.. tapi kawan ni bahagian belakang paling teruk. selepas tu.. bahagian muka tka la seteruk ni...

Dan dia antara yang paling gembira baru 3bulan amalkan dan tak habis pun lagi sebotol VITAMIN C yang ada 180biji tak sampai pun RM100.. Percaya tak? korang "di paksa" percaya sebab ni kesan dia...

pengedar shaklee kulim

Dan dia tak menyesal tau amalkan ni, bukan untuk masalah JERAWAT belakang dia ni je.. malah.. kulit muka makin berseri tau.. kenapa? sedangkan kulit belakang kiranya kulit badan pun boleh secera dan macam tu.. apatah lagi kulit muka kita kan...

So korang? masih berkira nak amalkan VITAMIN SIHAT & CANTIK ni?

Rasa-rasa untung tak? baru 3 bulan dah selesai masalah.. ada lagi 3bulan pengunaan? tu baru sebotol.. kalu 2 botol mau JIMAT SETAHUN kan... Untuk yang ada alahan seafood ke.. atau resdung juga saya syorkan yang ini.. kenapa? ni juga adalah salah satu masalah alahan dan resdung tau...

Ini pilihan saya... pilihan korang untuk diri sendiri dan keluarga? nak yang semulajadi ataupun bahan kimia? kita sesama fikirkan....

Berminat? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 
Dan....
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...