Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 17 July 2015

Lepas seminggu naik 5kg! Biar betul....

Punya laaa susah nak turunkan berat badan ni, bulan puasa (sebulan) pun 3kg je turun.. tapi baru seminggu lepas raya dah naik 5kg? biar betul...

petua nak kurus

Tidakkkkkkkkkkkkkkkk....

Korang.. yang berat badan cepat naik ni kan... jangan la frust bila berat badan naik lagi.. sebenarnya korang bertuah tau.. sebab berat badan boleh turun naik dalam tempoh selang-selang macam tu..

Tapi jangab la naik mendadak pula ye dah... Tadi dengar Ustad Kazim Ilyas bagi ceramah.. (kat TV) je la.. bukan live..haha... Raya kemenangan kita 1 HARI je... sebab tu di panggil 1 SYAWAL.. selebih tu.. tak semestinya kena raya 1 bulan juga kan...

Dan.. cara yang terbaik elak berat badan ni naik mendadak terusan... korang boleh amalkan PUASA 6 HARI (di bulan SYAWAL) ..

Tu yang di saran kan.. dan perasan tak.. bila kita dah biasa 1 bulan tu tak makan siang.. masa 1 syawal ni pun kita tak lalu makan sangat kan.. makan secubit pun rasa kenyang.. 1 biji ketupat tu pun dah kenyang.. kalu 2 lagi tak habis.. betul tak?

Kalu saya macam tu la.. Jiran bagi ketupat palas ni pun nak habiskan 2 biji pun di paksa-paksa.. tapi jangna keterlaluan tau nak makan tu.. sebabnya... perut kita "terkejut" nanti.. dah pula satu hal sakit perut la.. sasak nafas la.. muntah la..demam laaa... ni semua kan sebab perut kita "terkejut" di 1 syawal.. sebab tu makan sedikit-sedikit je..

Dan... tak la berat naik mendadak.. ye dak? tu bagi saya la.. maybe juga akan membantu korang... Insyaallah.. sebab dari pengalaman saya yang dulu pernah muntah-muntah bagai.. sebab juadah tu menyelerakan..makan dan makan..sudahnya.. malam raya ke-2 tu lembikkk je la..

Dan..kali ni..saya nak kongsikan kat korang juga... haa.. ni paling simple dan best.. sebab korang akan rasa kenyang.. dan makan pun ala kadar je.. tapi semangat nak berkunjungan dari rumah ke rumah sanak saudara tu tetap segar dan tak la lemau...

Taraaaaaa.... CINCH TEA MIX ENERGY... korang dah pernah rasa tak? kenapa minuman ni saya syorkan kat korang?

minuman bertenaga


Sebabnya? Sangat sedap! So bagi anda yang nak pastikan mempunyai berat dan bentuk badan yang menarik walaupun selepas raya, jangan lupa amalkan Cinch Tea Shaklee. Rugi kalau tak cuba tau!!!

Jom Tingkatkan Tenaga Anda di samping berkunjungan  rumah ke rumah ....

Teh eksotik putih, merah dan hijau Matcha dipetik dengan berhati-hati dan diadun sempurna untuk menghasilkan minuman yang sungguh luar biasa. Ia bertindak pantas untuk memberikan rangsangan tenaga semula jadi di samping meningkatkan kesihatan keseluruhan.

*  Rangsangan tenaga secara semula jadi dan selamat
*  Sedap diminum, sama ada panas atau sejuk
*  Alternatif terbaik kepada snek manis dan kopi
*  Cepat bertindak untuk meningkatkan tenaga
*  Bungkusan berbentuk ‘stick’ yang mudah bagi setiap sajian

Dan paling terbaikkk seuai untuk semua..sebabnya -->Tiada perisa, pewarna dan pemanis tiruan. <--


Berminat? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...



Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com


4 comments:

  1. Masa raya ni mkn je la ti smbng blik diet tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh je Cikna.. janji layannn makan kan...

      Delete
  2. Pernah rasa. Memang sedappppp! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. masih amalkan sekarang tak? mmg best..tak boleh tinggal sebab energy tu yang best...

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...