Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 21 July 2015

Kini perut buncit dan sembelit tiada lagi dengan HERBALAX

Lepas raya ni macam berat badan naik je? perut pula dah macam hamil 5bulan? oh tidakkk.... Mau tak buncit, dah la membuang nye jarang sekali.. makannye bertambah-tambah dari rumah ke rumah, dan bertambah pula kawankawak pejabat bawa juadah sedap-sedap...

Perut buncit? kilo-kilo naik? rasa berat badan semacam je ni dari sebelum puasa....

Risau?

Tapi tu sebelum.. sekarang... TIDAK lagi dengan HERBALAX... Bagaimana produk ni boleh membantu penyelesaian untuk masalah korang?

Meh sini.. saya terangkan dalam gambar sekali...

herbalax shaklee
Bagaimana ianya membantu?

HerbLax Shaklee mengandungi adunan pelbagai herba yang sering digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan melancarkan fungsi usus.*

Herb-LaxTM bertindak secara lembut bagi membantu anda menangani masalah pembuangan air besar yang mungkin dialami sekali-sekala.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosus sistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini.

Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Rasa-rasa korang ada masalah sembelit? tak lawas? makan apa pun tak jadi? apa kata anda cuba ni.. bukan je BERKESAN, SELAMAT malah SEMULAJADI lagi...

Berminat? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com

Cepat untuk korang yang nak SIHAT + KURUS secara konsisten dan semulajadi + berkesan tau.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...