Info Penting :- 9 Tanda Anak keKURANGan Nutrisi pada tumbesaran mereka!

Petang ni nak kongsikan tentang anak-anak kita di mana 9 tanda anak kita kekurangan nutrisi pada tumbesaran mereka yang mana adakalanya tanpa kita sedari..

Ramai antara kita yang bekerjaya dan sudah pastinya kita 40% dengan anak-anak dan 60% lagi dengan pengasuh mahupun menghantar anak-anak kita ke Taska bukan? Sememangnya itu adalah pilihan yang kita terpaksa buat demi kerjaya dan masa depan juga.. betul.. .

Tapi bukan satu alasan untuk kita nak kenal pasti perkembangan anak-anak kita dan membiarkan mereka membesar tanpa kita sedari kita alpa akan keperluan nutrisi mereka.. yang kita ingatkan selama ni mereka cukup segala apa yang kita bagi...

Senangnya saya kongsikan dalam infographic kali ni untuk memudahkan semua para ibu-ibu hebat mengenalpasti tanpa perlu membaca lelama kan...

Double klik gabmar untuk lebih jelas lagi dan boleh save juga..

Andakah antara-antara tanda-tanda di atas? atau lebih kurang? bersamaan?

Penyelesaian para ibu? biarkan atau berTINDAK sekarang untuk memberikan yang terbaik untuk anak-anak kita, sepanjang kita berkerja dan kita tinggalkan mereka kat Taska, Sekolah mahupun pada pengasuh peribadi atau orang gaji anda?

Bagi saya, tak berbaloi kita kerja siang malam anda kita abaikan nutrisi penting dalam tumbesaran anak-anak kita kan? dan duit kita boleh cari.. tapi kebahagian dan kesihatan anak-anak kita pasti tak boleh cari bila masa itu kita dah terabaikan?

Pilihan saya antara yang ini...

vitamin anak-anak bijak

Dan saya pasti pilihan ibu-ibu hebat untuk anak-anak ynag superb hebat juga kan... Insyaallah..

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com

Dan.. juga...
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online
 
 
 
 

2 comments:

  1. hehehe anak2 je ke ? orang dewasa ?
    tapi CT masuk golongan da trlebih nutrisi..

    ReplyDelete
  2. memang risau bila anak tak cukup nutrisi

    www.dorsettpink.blogspot.com

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...