Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 20 July 2015

Info Diet: Berapa kalori pengambilan makanan juadah raya korang...

Petang ni nak cerita tentang kalori pemakanan juada raya kita pula.. Bagi korang yang dah beraya sakan ni..diet tu ke mana? laut ke still on? mesti ramai yang cakap.. ala... diet lepas ni la.. janji makan dan raya dulu.. haaa.. betul tak?

Sebenarnya boleh je kita diet dan on makan juadah raya ni..janji ada "perisai" dan tahu pengambilan kalori dan bakar semula kalori yang terlebih tu dengan cara mudah...

Contoh ambil juadah LAKSA... (tak kisah la laksa Penang, laksa Serawak, laksa 1Malaysia ke... )

kalori makanan

1 hidangan / mangkuk LAKSA ni bersamaan 250mg = 240 kalori (mangkuk biasa) untuk mangkuk besar 9680gram) bersamaan 470 kalori.. Sikit ke banyak?

Dalam diam kan.. nampak je makanan ni macam rendah kalori.. tapi sebenarnya.. bagi korang yang on- diet ianya kalu berterusan.. rumah ke rumah dalam sehari ambil berapa mangkuk? pasti lebih kan.. kalu sedap lagi bertambah.ye dak? maka bertambah la kalori tu...

Haaa.. paling mudah nak bakar semula kalori ni senang je... paling senang la korang.. caranya?

BERJALAN KAKI  

Ya! dengan cara BERJALAN KAKI selama 67minit, korang boleh membakar kalori macam tu je.. haaa.. mudahkan.. So pilihan korang.. dari rumah ke rumah kawan-kawan tu.. JANGAN naik kenderaan.. korang boleh je JALAN KAKI lagi baik dan paling best JIMAT MINYAK lagi.. hahah.. betul tak?

Lagi 1 cara paling cepat laaa ek.. dengan MENGAYUH BASIKAL selama 37minit.. alahaiii apa daaa.. simple je.. so lagi JIMAT MINYAK kereta kan.. reramai berkayu bsikal untuk beraya... waa.a.. lagi best dan meriah gitu....

Susah ke senang? korang buat keputusan... kdan diet korang on.. makan pun sedap... simple tips dan info

Lagi? cara saya senang.. BAKAR dengan LECITHIN dan BUANG dengan HERBALAX lagi pantas dan cepat kalu korang banyak sangat alasan.. panas la.. berpeluh la.. penat la nak berjalan dan berkayuh basikal ni.. haaa ni pilihan korang...

Bagaimana nak dapatkan 2 produk ni? senang je.. korang cari saya..dan saya pasti terangkan lagi terbaik pengambilan secara kosisten lepas ni...

Berminat? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com

Cepat untuk korang yang nak SIHAT + KURUS secara konsisten dan semulajadi... + berkesan tau...

2 comments:

  1. rajin berjalan kaki utk bakar kalori bagus tu..

    ReplyDelete
  2. info yang sangat berguna. selama ni tau makan je tanpa mengambil kira berapa kalori yang dimakan tu. huhuhu..

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...