Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 16 July 2015

Biar betul wanita ni pandai mencuri?

Assalamualaikum.. salam Ramadhan yang terakhir untuk kita di pagi dan hari ni.. terus terang saya katakan.. cepatnya berlalu sebulan Ramadhan ni... sangat-sangat buat saya terasa masa itu emas dan terlalu berharga...

Betul kan? dan saya kagum dengan wanita seluruh dunia semua.. kenapa? biar betul wanita ni pandai mencuri? mencuri apa pula,, dan kenapa pula nak di banggakan? pelik?

yes program shaklee

Tak pelik pun.. apa yang saya maksudkan wanita ni pandai mencuri adalah mencuri masa yang CEKAP.. mau tak nya.. kalu yang bekerjaya.. seawal pagi dah bersiap-siap nak ke tempat kerja.. anak lagi.. nak bersiap untuk diri sendiri lagi. .sarapan untuk suami lagi.. anak-anak lagi.. tapi mereka tetap punyai masa yang hebat untuk lakukan kerja-kerja tugasan sebagai ibu, isteri lagi kan... suami? membantu isteri juga tak kurang hebatnya.. tapi wanita ni ada je masa terlebih dia..

Sedangkan kita semua sama ada 24jam je kan.. tak lebih walaupun sesaat... tapi apa yang lagi hebat wanita ni? boleh bekerja secara sambilan lagi.. dengna perniagaan online.. offline.. mengurus rumah.. kerja harian lagi.. Surirumah sepenuh masa lagi tak perlu cakap.. tak da cuti tak da mc walaupun sehari dan setahun.. hebatkan wanita?

Dan saya sangat-sangat kagum orang sekeliling saya juga.. bekerjaya.. suami mampu nak saya hidup.. tapi TETAP nak tambah pendapatan dengan Shaklee ni.. kenapa? Hebatkan..lagi hebat ramai antara mereka yang bekerjaya ni tak usik gaji pun.. malah dapat BONUS SHAKLEE melebih gaji hakiki yang bekerja.. surirumah lagi hebat.. duduk rumah dengan anak-anak.. online ke offline ke..tetap hebat dengan income 4 ke 5 angka.. pencuri masa yang hebat bukan?

Selagi kita kita tahu apa tugasan kita.. apa yang perlu kita lakukan dengan bersama mentor-mento hebat lagi.. tak mustahil kornag yang sedang membaca ni juga mampu seperti kami yang hanya duduk rumah boleh membantu keluarga.. juga membantu orang lain gembira dengan berkongsi ilmu kesihatan secara semulajadi juga jana pendapatan dengan lebih baik..

Jadi korang yang sedang baca ni bagaimana?

Berani nak menjadi si PENCURI MASA yang cekap?

Jom sertai kami, kita ubah cara kehidupan kita secara sihat dan membahagiakan orang-orang sekeliling kita, dan ubah cara kita berfikir selama ini...

Terus sertai kami yang mana anda pasti mendapat pulangan yang anda impikan dengan usaha dan konsisten kita semua..

Bagaimana?
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online
 
 

     Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi... SEKARANG!


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601


1 comment:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...