Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 22 July 2015

Bakar lelemak dalam badan secara konsisten? Bagaimana?

Lepas raya ni, ramai yang mencari sesuatu untuk membakar lelemak dalam badan setelah di isi dengan pelbagai juadah.. daging.. rendang.. lemang.. laksa.. lontong.. lodeh.. ketupat.. buras.. ayam.. macam-macam lagi la....

Tahukah kita, anda benda-benda lelemak ni kita simpan dalam badan lelama.. dan biarkan ianya berkumpul di setiap jalan-jalan saluran darah kita.. ianya bukan je buat badan korang naik .. malah menyebabkan saluran darah tersumbat dan menyebabkan muncullah sakit-sakit lain seperti darah tinggi.. gout.. kolesterol dan sebagainya...

Bila badan tak perlukan lelemak ni..ainya menjadi sisa hampas dalam tubuh badan kita... tanpa kita sedari tau...

Tapi tak semua ambil kita... lepas ni.. korang WAJIB ambil kisah... tak semua orang boleh jalan kaki selama sejam nak bakar semua kalori yang ada dalam badan kan?

Cara sayamudah sesangat kalu korang punyai masa yang terhd la kan. korang amalkan ni... salah satu agen pembakar lelemak dalam badan dan lainnya kelebihnya adalah membantu aliran darah kita normal.. menguatkan memori juga tau...

set kurus shaklee
LECITHIN... atau saya suka gelar ni sebagai leci... sebab bantu melancarkan proses buang lelemak dalam badna juga bantu kurangkan paras gula ke.. darah tinggi ke dalam badan tau... 1 botol ni dengna pelbagai kelebihan.. belum lagi di ambil bersama ALFALFA, HERBALAX lagi.. gabungan yang simple untuk anda nak turunkan berat badan secara sihat tau...

Lesitin soya ialah sumber utama kolina, salah satu komponen pengutus saraf asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej dalam otak dan sistem saraf.
Lecithin Shaklee diperoleh secara semula jadi daripada kacang soya. Setiap sofgel mengandungi 530mg lesitin.

Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Bagi korang yang nak konsisten dan nak maintain kan berat badan tu..dan jaga kesihatna sedari sihat-sihat ni.. saya syokkan pengambilan ni... Sebotol? Baru RM52.00 tak mahal pun.. mahal lagi tau nak merawat ...

Dan saya akan guide korang dengan cara yan terbaik untuk pengambilan secara berkesan... Ianya lebih dan sangat baik untuk jangka masa panjang...

Berminat? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com

Cepat untuk korang yang nak SIHAT + KURUS secara konsisten dan semulajadi + berkesan tau.

1 comment:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...