Ambil tindakan SEGERA sebelum sakit DIABETIS semakin teruk!

Salam Jumaat semua.. Alhamdulillah.. kita berpuasa lagi seminggu je lagi kan.. Allahuakhbar..jap nye la masa berlalu.. apatah lagi bulan mulia ni...

Ok petang ni nak ceritakan tenang sakit DIABETIS.. semua orang tak sanggup bila sakit diabetis ni semakin melarat dan terus melarat kan.. tindakan? makan ubat hospital? sampai bila? bila tak berkesan dos pengambilan pula di naikkan? kesan sampingan tak perlu cakap la kan.. mesti ada... persoalannya sampai bila?

Anda bekerja? surirumah? atau mak ayah ada sakit ni? apa yang korang perlukan? hantar ke hospital dan hospital dan rawatan? tak kan selamanya nak bergantung pada ubat kan?

Mungkin ni adalah satu titik perubahan untuk sakit DIABETIS yang anda sekarang alami? orang lain yang nak lebih sihat dan cepat penyembuhannya tanpa kesan sampingan untuk sakit seterusnya, mengambil tindakan ni.. korang pula?

testimonial shaklee

vivix shaklee

Jangan biarkan orang-orang kesayangan anda berterusan mengalami sakit ni.. sehingga kan terpaksa "dipotong" bahagian yang luka sekian lama tak sembuh-sembuh juga... adakah itu yang anda mahukan?

Penyelesaian dan testimonial untuk mereka dah BERJAYA sembuh dari sakit diabetis ni tanpa pengambilan ubat, sehinggakan dos yang doktor berikan dah semakin berkurangan...

Sekarang saya dah kongsikan pengalaman yang puas hati.. ni baru sebahagian.. nanti saya kongsikan lagi testimonial selebihnya... Tapi bagaimana dengan anda?

Nak biarkan je sakit itu berterusan? sekali pun bukan anda.. mak ayah ke.. .saudara mara ke.. adik beradik ke.. kawan-kawan ke... kita sesama tolong untuk orang lain menjaga kesihatan yang lebih baik..

Ya hari ni kita tolong orang lain.. Insyaallah.. hari seterusnya.. saat kita perlukan pertolongan orang lain.. kita pasti lagi mudah kan...

Berminat nak dapatkan sempena PROMOSI bulan Julai 2015 ni? Terus saya saya di sini..

Antara PROMOSI hebat bulan ini?

1. Beli 2 botol ada LESS 5% untuk pembelian anda dan FREE membership dan  
FREE  sebotol Vitalea!

2. Beli 6 botol dapat 1 botol PERCUMA lagi.. dan pastinya FREE membership dan FREE Vitalea dengan CASH BONUS untuk bulan berikutnya... 

Mana yang korang nak? Cepat-cepat hubungi saya -->

Puan Lina
017-5836865 
Pengedar Shaklee Kulim, 1Malaysia dan Brunei
SidPRO anda 867601

Bertindak SEGERA sebelum TERLAMBAT! Sayangi diri dan keluarga kita!

1 comment:

  1. kesihatan terlalu berharga..jangan sia-siakan begitu sahaja tanpa usaha untuk mengatasi diabetes.

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...