Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 25 July 2015

3 Jenis minuman yang membantu mengawal masalah peluh anda

Rimas dengan peluh yang membuatkan korang tak selesa? bukan setakat tak selesa je malah ianya pasti menimbulkan bau yang kurang menyenangkan.

Mau lari kawan-kawan sebelah bila bau itu sangat menusuk kalbu kan...

Pagi ni nak kongsikan 3 jenis minuman yang membantu korang untuk mengawal masalah peluh ni ;-

Antaranya...

diet

1. Air putih - Ianya membantu melembapkan badan dan suhu tubuh juga turut terkawal.

yogurt

2. Yogurt - Kandungan kalsium dalam minuman ini juga boleh mengurangkan masalah peluh.. (rajin-rajin minum juga ek...)

cinch tea mix energy shaklee
3. Daun pudina - Bagi korang yang kurang gemar dengan bau dan rasa pudina ni... korang boleh campurkan ke dalam makanan dan minuman.. (contohnya ; saya suka Cinch Tea mix dengan daun pudina.. bersemangat dengan bau aroma ni tau...) Selain itu daun pudina ni dapat meredakan ketegangan dan mengawal suhu badan kita tau... 

Selamat mencuba!


Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online
 
 

     Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi... SEKARANG!

Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email :- kedaivitaminlina@gmail.com
 
 
 

4 comments:

  1. Terima kasih berkongsi ilmu. .bau badan tu yang buat kita dan orang sekeliling tidak selesa..

    ReplyDelete
  2. Salam...terima kasih sudi singgah kat blog kak zai.
    Alhamdulillah kak zai sudah mengamalkan produk Shaklee lebih 20 tahun.

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...