Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 6 June 2015

Suami Rimas Bila HORMON Isteri Tak Betul - Asyik Moody Je-

Suami mana tak rimas bila mood sang isteri tak menentu.. jap ok jap tak ok.. jap lagi "meletop", marah tak tentu pasal... lepas tu ada je tak kena di buatnya.. suami ada masa ok boleh manjakan lagi..kalu tak kena gayanya..boleh menyebabkan penceraian kan... minta di jauhkan laaa.. Wanita a.k.a isteri.. sila take note..

punca penceraian

Haaa kalu dapat suami yang penyabar nye tinggi tak pa juga.. buatnya dapat suami yang pun lebih kurang "baran" nye juga.. tak ke haru biru rumahtangga...

Sebenarnya hormon ni kan sangat memainkan peranan penting tau.. perubahan hormon ni tandanya perubahan "musim" bagi wanita... lelaki pun sama.. bukan wanita je ada hormon nye tau.. lelaki pun ada...

Bezanya? lelaki nye hormon boleh lagi di kontrol.. kalu wanita? tak kena gayanya... adalah yang kuat mara.. ada kuat makan.. .kuat menangis lagi laaa....

Penyabarkan suami kita melayan "perangai" isteri dia.. tapi JANGAN terlalu kerap.. nanti ada limit tau mr.suami ni kalu mrs. isteri tak reti-reti nak cari penyelesaiannya...

Bukan tak da cara penyelesaiannya.. ada tapi kalu ada sikap "M" dan alasan tu... sememangnya tak jumpa penyelesaiannya... Jangan sampai mr.suami bising dan meluahkan perasaan tauuuu...

Kadang tu ada kes "Sukar nak rancang hubungan suami isteri; lebih-lebih lagi kalau duduk berjauhan. Suami kerja kat Delhi (India) & isteri pulak berkhidmat di Shanghai (China): 3-6 bulan baru boleh ambik cuti nak bersua-muka. Dah susah2 ambek cuti & travel jauh2, pun masih tak dapat bersama. ingatkan dah lampu HIJAU, sekali masih lampu MERAH. Haid tak teratur punya pasal. sedih? kecewa? rugi pun ade... " 

Ada kes, Bila yang nak HAMIL tu payah nak lekat, sebab tak tahu waktu subur bila, period tak teratur lagi la kan.. dan kes dah ada anak... tapi sekali tu? lama tak period.. tup-tup hamil lagi? aik.. subur ke tak subur tu masa bila? lagi pening kan???

 
Korang nak tau "emo" bila hormon isteri tak betul? -klik play-

Dan.. Ketahui Begitu serius kan haid tak teratur nih? Delima lagi? Jangan moody-2 dah.. tonton video ni sampai habis. lepas tu terus cari saya untuk bantu korang.... kes sebelum ni pun tetang priod tak teratur dan masalah sukar hamil.. so please take note juga ye kawan-kawan..

Semoga Allah SWT mendengar doa-doa kita semua..Amin...

Cari saya;
Mommylina / Pn.Lina
017.583.6865
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia
SIDPro anda 867601

Bantu atasi MASALAH yang buat suami pening lagi rimas adakalanya.. PECAYALAH!



No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...