Bagaimana KALSIUM ni boleh membantu wajah cantik berseri?

Mungkin ramai yang tak ambil berat tentang kepetingan KALSIUM untuk seharian... dan pasti ramai yang tak tahu kalsium ni boleh membuatkan wajah anda cantik berseri tau..

Tak percaya?

Nak juga pakai botox ke? baru percaya ek?

Tapi kali ni korang kena percaya... bagaimana kalsium Shaklee ni membantu anda miliki wajah cantik berseri tau.. bagaimana?

Ok bayangkan anda penat bekerja dan nak tidur adalah sangat susah kan? sebab? dah asyik memikirkan kerja lepas tu satu dan satu lagi yang perlu di fikirkan.. sudahnya.. tidur anda mesti kurang lena dan mudah terganggu betul tak?

Bila tidur tak lena dan kepala masih memikirkan sesuatu tanpa merehatkan minda kita juga badan.. ianya pasti memberikan kesan negatif tau kat badan korang.. sudah la tidur tak lena.. kerja banyak nak di fikirkan.. kurang pula pengambilan proti apatah lagi sumber kalsium ni.. lagi la kan...

Bila badan penat, apa nak buat semua tak jadi.. kepala serabut.. bagaimana nak memiliki wajah yang berseri?

Saya sendiri kalu tidur tak cukup lepas tu banyak fikir sebelum terlena sendiri... bila bangun pagi dengan sel-sel badan kita tak rehat sepenuhnya..sudahnya saya bangun dengna terkejut.. apa benda nak buat semua "berlaga-laga" dalam fikiran nak keluar nak buat mana satu pun tak tahu kan...

Sebab tu saya katakan pengambilan kalsium juga mireral adalah sangat pentinguntuk keseimbangan dalam tubuh badan kita.. dan saya pasti korang tak akan ambil mudah  akan pengambilan KALSIUM selepas ini.. Tapi kalsium yang bagaimana korang nak amalkan dalam masa sama membantu anda dalam penjagaan tulang agar tak la jadi "nenek-2 si bongkok tiga' dalam usia awal 40an tau...

Dan pilihan lain korang pasti yang ni...
kepentingan kalsium
Kenapa OSTEMATRIK Shaklee? sebabnya ini bukan sembarangan sumber kalsium dan mineral yang mana dalam tubuh sangat2 perlukan... ianya juga menyediakan satu matriks unik nutrien kritikal termasuk vitamin D, magnesium dan banyak lagiuntuk membina dan dan membantu penjagaan tulang kita seharian... selain tu.. saat kita lena.. sendi-sendi kita juga perlukan rehat begitu juga dengna tubuh badan kita bila seharian di gerakkan mengikut keperluan... 

Dan.. bila badan kita sihat.. tidur yang cukup.. lena.. begitu juga sendi-sendi kita cukup rehat yang sepatutnya... Anda akan perasa bahawa wajah anda tiada lagi "mata panda" , pelawasan anda lancar, masalah "moody" seawal pagi makin berkurangan.. dan bangun pagi dengan wajah yang ceria dan bersemangat.. dan ini antara yang membuatkan juga membantu wajah anda kelihatan cantik berseri tau..

Selain pengambilan konsisten Vitamin C, sumber PROTIN (ESP), GLA Complex, B-Complex, Collagen, Vivix dan Vitamin C juga Vitalea... ini semua memainkan peranan tersendiri seperti tubuh kita perlukan...

Korang tak cuba rugi tau.. selain badan sihat, penjagaan tulang yang baik.. korang dapat extra wajah berseri-seri.. siapa tak nak kan?

Berminat dapatkan OSTEMATRIK atau sekali SET KECANTIKAN anda? Cari saya di sini;

Puan Lina
017-5836865
Pengedar Shaklee Kulim , 1Malaysia & Brunei
SidPRO anda 867601

Sihat dan cantik itu pilihan kita.. Dan oh ya... bagi anda yang tengah mencari peluang pekerjaan sendiri? berminat nak berniaga tapi modal tak banyak... sini jawapan untuk membina IMPIAN anda bersama.. YES PROGRAM bakal membuatkan anda memburu dan mencapai impian anda tanpa ARAHAN dari BOSS lagi selepas ini.. JANGAN lepaskan peluang tau.. sesama kita jadi USAHAWAN yang berjaya dan surirumah berkerjaya sedari rumah kan...



1 comment:

  1. Hai. Maisarah blogwalking kat sini.
    Exchange Feed Group ada menganjurkan GIVEAWAY MEGA RAYA Dengan hadiah bernilai RM 3100.00 Jemput join tau. Boleh buat duit raya. Terima Kasih.

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...