6 Punca Rahim Turun / Jatuh - Ketahui Info NAK HAMIL -

Assalamualaikum dan selamat pagi Isnin.

Pagi ni saya nak kongsikan 6 punca rahim turun/ jatuh.. Yang mana punca-punca ni boleh menyebabkan anda sukar hamil mahupun kerap mengalami keguguran selepas beberapa bulan di sahkan hamil.

gla complex shaklee

Tips ni mungkin simple bagi anda. Tapi SANGAT PENTING untuk para isteri ketahui dengan lebih mendalam dan perlukan tindakan segera sebelum terlambat.

6 punca rahim turun/ jatuh yang saya pasti ramai tak tahu; antaranya - :

1. Jatuh dengan hentakan yang kuat.

2. Sedari bujang dulu ataupun zaman remaja-remaja pernah mengangkat benda yang berat-berat.

3. Bagi yang pernah bersalin (TIDAK BERPANTANG) dengan betul dan baik selepas bersalin.

4. Pernah @ sering menolak sesuatu benda dengan kaki terutama sekali menggunakan ibu jari kaki.

5. Anda seorang yang OBESITI?

6. Sering dan kerap melakukan pergerakkan yang lasak?

Dalam ke-6 ni, yang mana korang selalu buat dan sering lakukan?

Kalu korang pernah mengalami dan lalui di antara 6 punca ni..sila dapatkan rawatan, kesan-kesan dan akibat peranakan jatuh ni akan saya kongsikan entry seterusnya ... stay tune...

Tapi sebelum tu.. bagi yang pernah mengalami keguguran atau rahim tak kuat.. korang boleh amalkan GLA Complex dan ESP ni..sebab  salah satu fungsinya adalah menguatkan rahim kita juga menstabilkan semula hormon korang seterusnya meningkatkan kesuburan juga...

gla complex shaklee

Mommylina peduli dan care obout uols...

Bagaimana nak close dela dengan saya? cari saya di sini;

Pn.Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia termasuk Brunei
SidPRO anda 867601
Terus hubungi saya di 017.583.6865


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...