Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 9 June 2015

20kg TURUN BERAT Badan Selepas Bersalin - Wow Hebat Betul -

Diri sendiri mana yang tak gembira bila lepas bersalin berjaya berat badan turun 20kg tanpa "paksaan" diet dan membebankan diri sendiri bagai... RAHSIA? baca entry ni sampai habis dan korang tonton video last ni juga tau.. korang pasti NAK lepas ni..

set kurus shaklee

Wanita dalam pantang ni sebenarnya sangat cepat turun berat badan.. tapi lepas habis pantang naik bagai di pum-pum lagi.. lepas tu mula la bagai alasan..

"aku menyusukan anak aku la, aku cepat lapar.. tak boleh tahan.. kena la makan... ."

Sebenarnya salah tu. . saya pun menyusukan sedari anak sulung saya.. kawan-kawan sekeliling semua cakpa.. ko boleh la..baru anak sorang.. tunggu anak kedua ko nanti...

Sekali.. hambikkk .. lagi ringgan dari masa bujang lagi adalah.. masa bujang berat 49 -50kg macam tu.. sekarang.. saya anak dua ni lagi lah 43kg je.. mami saya cakap tulang lagi la saya ni..

Tapi saya masih kuat dan nekad tau menyusukan anak saya sekarang yang berusia 1tahun 2bulan ni.. makan tetap.. minum tetap.. tapi tak pernah tinggal SET PENYUSUAN saya ni.. sangat memberikan kepuasan terbaik tuk saya walaupun saya makan.. makan.. dan makan...

Bukan saya mereka cerita... atau pun saja je sebab nak promote.. tapi apa yang saya amalkan.. apa yang saya rasai itu yang saya kongsikan..dan yang pasti itu juga yang orang lain "seangkatan" dengan kami amalkan menjadi dan terus menjadi tanpa rasa "terpaksa" diet untuk jaga badan la bagai.. kecuali "mereka-2" yang terlalu banyak ALASAN tu saya tak nak cerita lebih la kan...

Jom tonton ni..korang percaya apa yang saya cakap.. dan apa yang kami amalkan. kami kongsikan yang terbaik... kami amalkan.. kami kongsikan dan membantu orang lain juga merasai apa yang kami rasai...



Siapa tak nak rugi.. bukan saya yang rugi.. ibu anak dua berat 43kg.. anak-anak sedari kecil dah berat 10kg ke atas..tapi tak la obes..  Alhamdulillah..

Nak merasai apa yang telah kami rasai?

Cari saya;
Pn.Lina
SidPRO anda 867601
Pengedar Shaklee Kulim, 1Malaysia termasuk Brunei juga..
Terus hubungi saya di 017.583.6865 

Masalah mana yang tiada penyelesaian kan? semua Allah  SWT memberi pasti ada penyelesaiannya..


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...