Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 6 May 2015

Selesaikan Masalah Jeragat & Kulit Dengan Produk Shaklee!

Alhamdulillah tertarik lagi kat sini untuk berkongsi iaitu selesaikan masalah jeragat & kulit dengan produk Shaklee, bukan je selamat, berkualiti malah berkesan..

Cantik kulit wajah

Masalah kulit ni bukan je di luaran malah sedari dalaman tanpa semua kita sedari dan kebanyakan kita semua mahu mencari yang segera je sedari luaran...

Percaya tak, usus kita punca segalanya yang terlihat pada luaran kita? Seandainya Usus kita tak sihat... pasti semuanya tak kena... dan selain usus.. hormon juga perkara yang terpenting dan utama dalam masalah jeragat... kulit wajah juga...

Ni cara dan pilihan saya juga mereka-mereka yang mempunyai kesabaran yang tinggi dalam penyelesain masalah anda juga...

Kelebihan esp
Pilihan bijak saya dan anda juga

1. Gla Complex ; membantu penyelesaian masalah hormon samaada lelaki apatah lagi wanita. Dengan gabungan  minyak sunflower juga vitamin E.. terbaik untuk penyelesaian masalah korang juga tau... 

2. ESP ; membina sel-sel baru dalam badan kita juga memperbaiki serta melengkapkan sumber protin dalam badan kita yang mana tidak terdapat dalam pemakanan kita seharian.. Mencantikkan kulit wajah... mencerahkan kulit wajah juga...

3. Vitamin - C ; seperti mana kita tahu C untuk CANTIK semua orang nak cantik kan... vitamin c memperbaiki kulit kita menjadi lebih cerah.. pilihan vitamin c yang baik adalah untuk kulit dan juga sistem imun badan kita.. 
Bagaimana kulit korang? Kering? Berminyak? Berjerawat? Kulit tona tak sekata? Lagi? Tak perlu cerita lelebih kat sini... semua ni saya dah lalui masa zaman bujang dulu.. buang duit je cuba produk itu ini macam kat iklan tv tu... sekali gaji mau habis enam tujuh ratus tau bila di fikirkan... dari produk biasa2 kepada yang mahal2... semua nak cantik kononnya.. luaran je tu.. tak sedar yang perlu di cantikkan terleboh dahulu adalah dalaman kita...

Saya dah kongsikan pagi ni .  moga2 ianya membantu untuk korang berjimat juga tau...  ni bukan je untuk cantik dalaman.. malah luaran juga tau..

Nak mencuba cara luar biasa ni? Cari saya

Puan Lina
0175836865 (SID 867601)
Pengedar Shaklee Kulim & satu Malaysia juga termasuk Brunei dan Indonesia...

Love sharing wif mommylina








No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...