Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 29 May 2015

Orang Kata Saya GEMUK; Dapatkan Tips Mudah Kurus Ini SEGERA!

Orang kata saya GUMUK! Bosan betul dengan perkataan gemuk ni, salah ke kalu gemuk? kalu gemuk sihat kan ke bagus, bukan macam sesetengah orang ni; KURUS tapi TAK SIHAT!

Amcam tu? pernah tak korang di tuju persoalan sebegini? -->

Tak salah kan? Baik kita berlapang dada dan bersenang hati; betul tak? tak kacau periuk nasi orang tak kacau keperibadan orang lain...

Tapi jauh di sudut hati korang mesti nak badan solid, macam anak dara dulu kalu masa anak dara dulu berbdan kecil la kan.. kalu sebaliknya buat apa nak macam anak dara dulu kan...

Semua orang ada cita-rasa tersendiri, ada yang selesa nak kurus, ada orang selesa nak badan berisi.. ada pula suami sanggup gemukkan pasangan dia sebab suami suka dan tak da orang "rebut" dari dia dan tak akan pandang dah isteri dia sebab isteri dia dah gemuk tak secantik sebelum kawin yang menjadi rebutan orang kan...

Tak kisah pun.. janji kita selesa dengan keadaan kita.. JANGAN sebab mendengar kata-kata orang lain.. sanggup pula p cari "ubat kurus" kononnya sapu-sapu, rendam-rendam je kurus SEGERA! Oh no.. fikir dulu sebelum mengambil keputusan yang akan melibatkan orang sekeliling kita...

Biarlah berbincang dengan pasangan kita.. mahupun ibubapa kita tentang sesuatu... tanya pendapat setiap orang.. makan sesuatu nak kurus semata-mata atau makan sesuatu untuk kesihatan dalam masa sama jaga badan luaran dan dalaman... kan itu lagi sedap di dengar...

Kang p tanya sang suami ; "abang, ayang makan ni nak kuruskan badan la, dah gemuk ni.. ok ye."

Tak pasal-pasal sang suami jawap; "ayang nak kurus buat apa lagi, badan dah elok macam tu nak bagi tgk siapa lagi kalu kurus-kurus tu?" 

Haaaa kan tak pasal-pasal kena... kan sedap kalu pertanyaan macam ni... dan TIPS NI LAGI MUDAH KORANG AMALKAN UNTUK MEMUJUK Sang suami membelikan korang SET KURUS idaman hati Shaklee anda.

"Abang, ayang makan LECITHIN dan HERBALAX lepas tu add ESP ni untuk jaga kesihatan, menguatkan ingatan ayang yang mudah lupa ni.. lepas tu nak jaga dalaman ayang ni untuk abang juga... "

Kan ke sedappp sang suami dengar tu... betul tak? lampu hijau terus kan....

Apa pendapat korang?

Nak tahu RAHSIA saya kekal maintain 43kg lebih kurus dan ramping ni ha lepas dah ada anak dua (sepasang) Alhamdulillah... Terima kasih pada ALLAH SWT...  dan lebih kurus dari masa bujang-bujang dulu... korang cari saya kat sini..

Pn. Lina (mommylina)
017.583.6865 ( untuk pertanyaan produk seterusnya penjagaan kesihatan)
Pengedar Shaklee Kulim & Seluruh Malaysia juga Brunei
SIDPro 867601

Perkongsian ilmu yang memberi manfaat pada semua orang dan seisi keluarga ... Semoga di beri peluang untuk berkongsi lebih ramai lagi akan kebaikan serta kepentingan penjagaan kesihatan sedari SEKARANG!


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...