Workout & Air Masak!

Petang-petang gini.. korang rasa nak joging tak? Ada niat nak joging lepas masa kerja? atau ke gym ke lepas waktu Isyak?

Sedikit perkongsian saya... tak kisah la korang bersenam waktu bila dan masa bila... Tapi nasihat saya AIR MASAK ni sangat penting...


Kalu yang mana sebelum ni kurang minum air masak semasa bersenam.. workout ke.. dalma rumah sekali pun.. mulakan sedari sekarang dengna AIR MASAK... Bertambah pula sekarang musim panas dan bahayanya kekurangan air masak dalam badan kita boleh menyebabkan kita cepat penat, rasa badan kerap selesam batuk dan sebagainya...

Anak-anak kita yang bersekolah wajibkan mereka membawa air masak setiap hari.. jangan biarkan mereka ke sekolah tanpa bekalan air masak... apatah lagi anak-anak yang bersekolah pagi ke petang...

Jom SIHAT BERSAMA!

Tak kisah la korang jenis yang workout ke tak ke... mulai sekarang. lebihkan air masak dari air manis... nak JIMAT? boleh je bawa air masak ni dari rumah... Tak perlu la beli sebotol2 kat kedai kan... Lagi puas hati nak minum.. sebabnya korang bawa sendiri...

Dan paling saya suka add minuman ni dalam air masak saya... bagi mengelakkan DHYDRATE AIR dalam badan...
performance drink shaklee
Kelebihan PERFORMANCE DRINK
Penyahhidratan merupakan faktor utama yang sering mengakibatkan kelesuan dan menjejaskan prestasi atlet. Shaklee Performance® terbukti secara klinikal mampu menghidratkan tubuh dengan lebih berkesan berbanding air. Di samping itu, Performance mengandungi lebih banyak elektrolit dan membekalkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman penghidratan terkemuka.

Rumusan elektrolit proprietari OPTI-LTYE™ dengan campuran unik karbohidrat kami bertindak pantas untuk memberikan tenaga serta-merta yang berkekalan serta merangsang penghidratan optimum.

[Terbukti secara Klinikal]

    *** Ujian makmal terhadap atlet cemerlang menunjukkan bahawa Performance Shaklee membekalkan spektrum elektrolit yang menyeluruh, termasuk kalsium dan magnesium (ciri unik yang tidak dimiliki oleh jenama terkemuka)

[Ambil yang Terbaik, Serlahkan yang Terbaik]

    *** Dengan formula yang terbukti secara klinikal dapat meningkatkan prestasi anda, membantu anda menjalani latihan lebih lama dan mengembalikan tenaga dengan lebih cepat, Shaklee Sports Nutrition adalah pilihan bijak untuk memberikan apa yang tubuh anda perlukan sebelum, semasa dan selepas latihan.

Sebab tu bila ada kawan2 ynag sukar minum air masak ni.. saya pasti syorkan ni... ni satu family boleh amalkan tau...

Berminat nak dapatkan minuman berkhasiat ni?
Terus cari saya di sini dan dapatkan konsultasi anda bersama saya...

Mommylina / Linz
017-5836865 
[Pengedar Sah Shaklee 867601]
Bergerak aktif dan pantas di kawan Kulim juga seluruh Malaysia dan Brunei


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...